Sökning: "engagement with documentary"

Visar resultat 1 - 5 av 11 uppsatser innehållade orden engagement with documentary.

  1. 1. Building Bridges Through Visual Manifestations of Statelessness : Decolonial feminism and coalitional engagement against denial of genocide in the Dominican Republic

    Master-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för kultur och samhälle; Linköpings universitet/REMESO - Institutet för forskning om Migration, Etnicitet och Samhälle

    Författare :Melike İşleyen; [2022]
    Nyckelord :Statelessness; Decolonial Feminism; Dominican Republic; Coalitional Engagement; Documentary; Stateless and Our Lives in Transit;

    Sammanfattning : The work presented aims to show the complexity, causes, and challenges of being stateless in the Dominican Republic through the medium of documentaries. This thesis will also uncoverpossibilities of resistance and coalitional engagement. LÄS MER

  2. 2. Branding Images : White Saviorism and Shock Appeals by BBC Three

    Magister-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för konst, kultur och kommunikation (K3)

    Författare :Julianne Lindner; [2021]
    Nyckelord :White Saviourism; Documentary; Shock Appeals; Misrepresentation; BBC;

    Sammanfattning : This research has focused on the representation of foreign cultures in four BBCdocumentaries. To be more precise, it looked into how public documentariesportray foreign cultures, specifically within a frame of development aid and whitesaviourism when watching documentaries by BBC Three, a channel which iscentred towards a young audience. LÄS MER

  3. 3. Customer Relationship Management and Automated Technologies : A qualitative study on chatbots’ capacity to create customer engagement

    Master-uppsats, Umeå universitet/Företagsekonomi

    Författare :Paul Edlund; Axel Holmner Härgestam; [2020]
    Nyckelord :CRM; chatbots; customer relationship management; marketing; digital marketing; chatbot; sCRM; social media; automated technologies; customer engagement; automation; customer engagement cycle; sweden;

    Sammanfattning : The digital age has brought many new technologies that are disrupting the way that companies interact with customers. Automated technologies are one aspect of technological development in recent days, and it has changed how regular business operations are performed. Chatbots, for instance, has changed the way that customers interact with companies. LÄS MER

  4. 4. To believe or not to believe? : an audience research on the documentary What The Health

    Master-uppsats, Lunds universitet/Medie- och kommunikationsvetenskap; Lunds universitet/Institutionen för kommunikation och medier

    Författare :Ha Linh Trang Nguyen; [2020]
    Nyckelord :audience engagement; audience study; documentary audience; engagement with documentary; veganism; veganism documentary; spectrum of engagement; double mode of engagement; truth claims; genre work; Social Sciences;

    Sammanfattning : This research employs qualitative methods to look at the audience site of veganism documentary What The Health. Through semi-structured interviews with 13 participants (6 non-vegetarians and 7 vegetarians), the thesis attempts to understand the self and individual response to veganism portrayal, truth claims and how viewers learn from the documentary. LÄS MER

  5. 5. Kemi Undervisning om plast i havet- hur påverkas eleverna?

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Malmö universitet/Fakulteten för lärande och samhälle (LS)

    Författare :Valentina Rivas Benavides; [2019]
    Nyckelord :kemiundervisning; handlingskompetens; miljöundervisning;

    Sammanfattning : Kemiundervisningen har de senaste åren blivit mer inriktad på att förmedla kunskaper genom att använda aktuella situationer som eleverna möter i sin vardag. Plast i haven är en problematik som är aktuell och intressant och som kan användas för att täcka en del av kursplanen samtidigt som det kan ge eleverna redskap för livet och inte bara för att klara ämnet. LÄS MER