Sökning: "english literature malmö högskola"

Visar resultat 1 - 5 av 25 uppsatser innehållade orden english literature malmö högskola.

  1. 1. Digital tools through a K-3 teacher’s perspective

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Malmö högskola/Fakulteten för lärande och samhälle (LS)

    Författare :Anna Chmura; Zabina Borrud; [2017]
    Nyckelord :Digital tools; English as a second language; teacher knowledge; technology; English language development; benefits;

    Sammanfattning : Technology is advancing at a rapid pace and more digital tools find their way into theclassrooms as a means for educational purposes. The English language has also taken morespace in our everyday life and is almost a necessity in today's global society. LÄS MER

  2. 2. Transitioning​ to​ a new​ Customer​ Relationship​ Management​ ​System: Challenges​ and​ ​Recommendations

    Kandidat-uppsats, Malmö högskola/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)

    Författare :Per Hansson; Anton Persson; [2017]
    Nyckelord :CRM; Customer Relationship Management; Change Management; CRM Challenges; CRM Success Factors; CRM Needs; Change Management Objectives; Change Management Value; Customer Relationship Management Implementation; Customer Relationship Management Systems; CRM Efficiency; CRM Case Study;

    Sammanfattning : Abstrakt (Svenska) - Vikten av att ha effektiv hantering av kundrelationer (CRM) inom företag väger mycket, för att på ett lyckat sätt öka förståelsen och samarbeten med kunder. Företag ändrar eller uppdaterar sina CRM system för att kunna öka arbetseffektiviteten. LÄS MER

  3. 3. Do teachers Report Using Swedish during English Teaching?

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Malmö högskola/Fakulteten för lärande och samhälle (LS)

    Författare :Emma Andersson; Yakub Khwaja; [2017]
    Nyckelord :L1 in L2 learning; Teachers perspective; Language development; ESL classroom; EFL classroom;

    Sammanfattning : This empirical degree project explores the use of Swedish in foreign language learning such as English and the subsequent consequences. For this study, we explored the positions of researchers regarding the topic and investigated how, when and why three teachers in Sweden used the Swedish language during English teaching. LÄS MER

  4. 4. Feedback as Formative Assessment on EFL Students’ Writing

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Malmö högskola/Fakulteten för lärande och samhälle (LS)

    Författare :Jonna Johansson; Marie Nilsson; [2017]
    Nyckelord :effective formative feedback; formative assessment; writing as a process; language learning; EFL learning;

    Sammanfattning : Providing feedback on students’ written tasks is a common aspect in today’s classrooms. Feedback affects students’ written language learning by either enhancing it or hindering it, depending on what, how and when it is given. LÄS MER

  5. 5. Innocence and experience: Two approaches to teaching reading to L2 learners

    Kandidat-uppsats, Malmö högskola/Fakulteten för lärande och samhälle (LS)

    Författare :Lina Abu Zarour; Dieynaba Diop; [2017]
    Nyckelord :Reading strategies; metacognitive reading strategy; cognitive reading strategy; partially Experienced teacher; experienced teacher; newly examined teacher; material; methods; learning strategies; Second language learners; Reading;

    Sammanfattning : Today Swedish society is surrounded by the English language, more so the importance to know how to read English is therefore essential. Students in consequence need the support from teachers to find suitable strategies to master their reading. LÄS MER