Sökning: "enkät service"
Visar resultat 1 - 5 av 223 uppsatser innehållade orden enkät service.
1. Mellan himmel och jord,var befinner sig kunden? : En undersökning om kunders förtroende till On-Premise- och SaaS-system
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informatik och mediaSammanfattning : Implementering av affärssystem inom verksamheter kan ge många fördelar, exempelvis effektivisering och automatisering. Hur systemet levereras till kunden kan påverka förtroendet hos kunden. LÄS MER
2. Kommuninvånares behov av nyttjande till friluftsliv : En enkätundersökning i Kalmar län
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för idrottsvetenskap (ID)Sammanfattning : Bakgrund: Kommuner och myndigheter jobbar idag med friluftsliv utifrån de 10 friluftsmålen. Friluftsplan eller översiktsplan är förekommande i flera kommuner i Sverige, däremot inte i den undersökta kommunen. Trots brist på en friluftsplan har den undersökta kommunen ett rikt friluftsliv som anses vara en viktig pelare i folkhälsoarbetet. LÄS MER
3. Böcker, möblering, och beteenden : En studie om stök och bibliotekens spatiala påverkansmöjligheter
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Biblioteks- och informationsvetenskapSammanfattning : This bachelor’s thesis deals with how the spatiality of libraries can correlate with instances of disorderly user behaviors. The fact that public libraries are among the types that are most prone to disorder, while Kriminalvården’s (the Swedish correctional service’s) librarians rarely experience similar problematic behaviors, could be said to illustrate a balancing act between anarchy and a manic need for control; where the most ideal compromise is, is based both upon personal values and the situation at hand. LÄS MER
4. User experience of the login flow in Duo : A study of user perception of trust, reliability and communicated soft values in user interface design of a login f low
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : User interface design should provide meaningful and relevant experiences to the user. Users have different expectations on quality factors in services of different domains of usage. LÄS MER
5. Barriers and Enablers for Repurposing Vehicle Components in Cross-Sector Collaborations : A Case Study of a Swedish Vehicle Manufacturer
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : Sweden's economy is currently heavily dependent on a linear economy model, where raw material ultimately is discarded as waste. The linear approach is unsustainable for manufacturing companies in the long term. LÄS MER