Sökning: "event to build brand"
Visar resultat 1 - 5 av 17 uppsatser innehållade orden event to build brand.
1. Taking Corporate Communications and Marketing Strategies to the Next LevelThrough LinkedIn : A Case Study on a Company’s Brand’s LinkedIn
Master-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för konst, kultur och kommunikation (K3)Sammanfattning : This thesis explores how organisations communicate and perform marketing nowadays, with social media platforms at the core of their strategic plan. Due to its high relevancy in B2B, the research is focused on LinkedIn and the effect of its affordances which will help dig deeper into the possibilities of using this particular social media platform as a means to define, build and shape company image and brand identity. LÄS MER
2. Uppbyggnad av flervåningshus : Jämförelse mellan trästomme kontra traditionell betongstomme ur ett praktiskt perspektiv samt ur brand- och fuktrisker
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : Purpose: This work has been based on getting more builders to want to build multi-storey houses with a wooden frame instead of a concrete frame. Building with various frame materials, concrete and wood, has good properties but also its challenges. LÄS MER
3. Consumer participation in environmental brand activism on Instagram: A case study of consumers use of hashtags in relation to Oatly's Swedish campaign Ditch Milk.
Master-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikationSammanfattning : Environmental brand activism has become a strategy applied by many brands to engage and take a stand in the issue of climate change. The aim is to spur a debate and spark an interest and collective action among the consumers (Sarkar & Kotler, 2018). LÄS MER
4. Är släckvatten en miljörisk vid bränder? : Möjlig påverkan på avloppsreningsverk, drickvatten, grundvatten och recipient i Stockholm.
Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för biologi och miljö (BOM)Sammanfattning : Extinguishing water is formed when extinguishing fires. It contains fire residues, contaminants from what has burned and what has been used to extinguish with. LÄS MER
5. Varumärkesbyggande säljstöd för virkesköpare i skogsbranschen : en fallstudie om Martinsons Skogshandbok
Kandidat-uppsats, SLU/Dept. of Forest EconomicsSammanfattning : I takt mot ett fossilfritt samhälle blickar allt fler mot den förnybara skogsråvaran. Skogsindustrin går på högvarv och konkurrensen hårdnar. Aldrig förr har marknadsföring varit så aktuellt, och till den hör teorin om försäljning. LÄS MER