Sökning: "examensarbete b2b"
Visar resultat 1 - 5 av 25 uppsatser innehållade orden examensarbete b2b.
1. Transitioning towards a circular economy at an electronics manufacturer: Barriers and solutions for implementing a take back system in the US
Master-uppsats, Lunds universitet/InnovationsteknikSammanfattning : So far, over 50 million tonnes of e-waste have been generated globally (World Economic Forum, 2019), raising the question of the role of circular economy in combating climate change (Ellen MacArthur Foundation, 2021). This thesis explores the opportunities for Axis Communications to introduce a take back system for recycling decommissioned products in the US. LÄS MER
2. Rethinking the Spectrum of Marketing Communication Tools in B2B : An Explanatory Case Study from a Multinational Automation Company
Magister-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)Sammanfattning : Title: Rethinking the Spectrum of Marketing Communication Tools in B2B Date: 2022-06-03 Level: One-Year Master’s Thesis 15, ECTS Institution: Karlstad Business School Authors: Jonathan Segerström & Elina Tidström Tutor: Bo Rundh Keywords: Business-to-business (B2B), Business marketing, Marketing communication, Digital media. Research question: How does a company within the automation industry work with their marketing communication? Purpose: The purpose of this study is to explain the transformation of marketing communication in a company within the automation industry. LÄS MER
3. Towards a Method for Utilizing Value-based pricing on Smart Services
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälleSammanfattning : Purpose - The purpose of this thesis was to develop a method for how practitioners can utilize value-based pricing of smart services. In order to fulfill this purpose, the following research questions were addressed: RQ1) How can firms identify value drivers for their smart services in order to understand customer perceived value? RQ2) How can firms match the perceived value of their smart service and what type of revenue model to use (i. LÄS MER
4. Kunden har alltid makt : – En studie av Customer Empowerments inverkan på företag inom retailbranschen.
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomiSammanfattning : Titel: Kunden har alltid makt – En studie av Customer Empowerments inverkan på företag inom retailbranschen. Nivå: Examensarbete på Grundnivå (kandidatexamen) i ämnet företagsekonomi Författare: Jacob Cedergren och Christin Rampeltin Molin Handledare: Anna Ljung och Akmal Hyder Datum: 2021– januari Syfte: Syftet med studien är att undersöka och analysera företagens uppfattning av Customer Empowerment och dess inverkan på företag inom retailbranschen. LÄS MER
5. Implementing Design Thinking principles for increasing customer centricity in a B2B company : A case study at Mycronic
Master-uppsats, KTH/ProduktinnovationsteknikSammanfattning : Design Thinking (designtänkande) är ett kundfokuserat förhållningssätt som används för att stödja innovation. Sedan starten har designtänkandet utvecklats från ett rättframt sätt att lösa tekniska designproblem till en komplex paraplykonstruktion för innovation och förhållningssättet har genom åren blivit ett allmänt accepterat och målinriktat tillvägagångssätt för effektiv produktutveckling. LÄS MER