Sökning: "feed and social factors"

Visar resultat 11 - 15 av 44 uppsatser innehållade orden feed and social factors.

  1. 11. "Det vita snuset och marknadsföringsruset” : En kvalitativ studie om det vita tobaksfria snusets marknadsföring riktat mot unga.

    Kandidat-uppsats, Karlstads universitet

    Författare :Fanny Sandberg; Lisa Ålstam; [2022]
    Nyckelord :Influencer; snus; Velo; semiotik; Instagram; tobaks fritt snus; marknadsföring; gruppidentitet; kapital; självframställning; sociala medier.;

    Sammanfattning : Between 2018 and 2021, the amount of young snuff users increased drastically. The same year, 2018, Velo, a tobacco free nicotine snuff, was launched on the Swedish market. They made themselves known through organizing big events and by engaging in influencer marketing. LÄS MER

  2. 12. Handel på Facebook och Instagram : Och faktorer som kan påverka benägenheten till det

    Master-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Veronica Söderbergh; Zainab Mahdizadeh; [2021]
    Nyckelord :E-commerce; Facebook; Instagram; Marketing; Secure e-commerce; Credibility; E-handel; Facebook; Instagram; Marknadsföring; Säker e-handel; Trovärdighet;

    Sammanfattning : Internet är ett ständigt växande fenomen med nya innovationer. Som en följd av utvecklandet av Internet har e-handel uppkommit och då även handel via de sociala mediesidorna Facebook och Instagram. LÄS MER

  3. 13. Insect feed for future : perceived pros and cons of insects as feed inSwedish conditions

    Master-uppsats, SLU/Department of Molecular Sciences

    Författare :Diana Saeed; Ebba Seijbold Dalla-Santa; [2021]
    Nyckelord :Black Soldier Fly; circular system; feed industry; legislation; stakeholders; yellow mealworm;

    Sammanfattning : A current challenge that Sweden is handling is the amount of food loss and food waste. One way to reuse food waste efficiently is to convert it to feed for insects. LÄS MER

  4. 14. Solar Energy Potential in Kosovo : Pilot study of installation with photovoltaic modules at The University of Prishtina

    Kandidat-uppsats, KTH/Hållbar utveckling, miljövetenskap och teknik

    Författare :Mergim Jakupi; Maxwell Minotta Cuervo; [2020]
    Nyckelord :Solar PV; Prosumer; Photovoltaic Incentives; Net metering; Net billing; LCOE; Kosovo; Solceller; Prosumer; Fotovoltaiska Incitament; Nätmätning; Nettofakturering; LCOE; Kosovo;

    Sammanfattning : The Republic of Kosovo, and its 1.8 million inhabitants, is heavily reliant on two highly pollutive lignite coal-fired power plants, Kosova A and Kosova B for energy generation. LÄS MER

  5. 15. Insta(nt) credibility? : Exploring how Generation Z assigns credibility to influencers and their sponsored posts on Instagram

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Jönköping/Internationella Handelshögskolan

    Författare :Lisa Stedt; Nathalie Skoglösa; Elina Svelander; [2019]
    Nyckelord :Influencer marketing; Source credibility; Instagram; Generation Z;

    Sammanfattning : Background: Today, 98% of all Swedish upper secondary school students have Internet access and the majority possess accounts on social media; allowing them to generate content and engage with brands in a new way. Amongst this, we find influencer marketing; a new form of endorsement strategy utilized by companies in the social media setting to promote products and brands. LÄS MER