Sökning: "frequent flyer programs"

Visar resultat 1 - 5 av 8 uppsatser innehållade orden frequent flyer programs.

  1. 1. What Dictates Consumer's Loyalty?

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Gustav Moberg; [2023]
    Nyckelord :Loyalty; Loyalty Programs; Marketing; Satisfaction; Perceived Advantages;

    Sammanfattning : Since American Airlines launched its first frequent flyer program in the 1980s the usage of customer loyalty programs has spread greatly. Now they are found in many industries in different shapes and forms. LÄS MER

  2. 2. Predicting Customer Lifetime Value : Understanding its accuracy and drivers from a frequent flyer program perspective

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Linköpings universitet/Institutionen för ekonomisk och industriell utveckling

    Författare :Kevin Do Ruibin; Tobias Vintilescu Borglöv; [2018]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Each individual customer relationship represents a valuable asset to the firm. Loyalty programs serve as one of the key activities in managing these relationships and the well-developed frequent flyer programs in the airline industry is a prime example of this. LÄS MER

  3. 3. The Flying Frustration : A study of customer frustration within the SAS EuroBonus program

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Jönköping/IHH, Marketing and Logistics

    Författare :Amanda Simmeborn; Paulina Åberg; [2016]
    Nyckelord :Customer frustration; Satisfaction construct; Frequent flyer program;

    Sammanfattning : In today's competitive marketplace, relationship marketing has become an important factor. Companies want to achieve customer loyalty through sustainable long-term relationships with customers, especially in the service industry. Thus, companies implement loyalty programs, and conduct consumer research to evaluate the success of these programs. LÄS MER

  4. 4. Frequent Flyers - Investigating key drives of a frequent flyer program membership

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Adam Björklund; Jessica Lawson; [2014-06-23]
    Nyckelord :Frequent flyer programs; Airline Industry; Customer loyalty;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  5. 5. Bonuspoäng - ett medel för klimatkompensation?

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskap

    Författare :Ottilia Svensson; Fanny Tjäder; [2013]
    Nyckelord :Carbon Management; Carbon offsets; Loyalty; Frequent Flyer Programs; Mobility; Climate change; Social Sciences;

    Sammanfattning : De senaste decennierna har människors mobilitetsmönster förändrats radikalt och numera reser människor mer frekvent än någonsin. Det delvis på grund av att flygbolags lojalitetsprogram uppmanar till en ökad rörlighet. LÄS MER