Sökning: "growth volvo"
Visar resultat 21 - 25 av 32 uppsatser innehållade orden growth volvo.
21. Nytt Land - Nya Möjligheter : En kvalitativ studie om etablering på den Spanska marknaden
Kandidat-uppsats, Sektionen för ekonomi och teknik (SET)Sammanfattning : Internationalisering är en populär trend för svenska företag. För några av dem är det en nödvändig åtgärd för överlevnad och tillväxt. Spanien som marknad är viktig för svenska företag. Vid etablering på den spanska marknaden påverkas svenska företag av vissa förändringar i den rådande miljön. LÄS MER
22. Volvo CE in China : a case study of dual - brand strategy
Kandidat-uppsats, Avdelningen för ekonomiSammanfattning : Introduction: The part of introduction is presented to help readers give insight into the setting of our thesis. Firstly, we present the background of Volvo CE and Lingong. LÄS MER
23. International Logistics : Realizing the coherence between efficient logistics strategy and international growth.
Magister-uppsats, Handelshögskolan BBSSammanfattning : The world economy is in a transition period never experienced before, One of the main realising factors, boosting economy growth, is the catch up of many emerging countries. The emerging countries impose new competitive dimensions to the global economy, forcing well established multinational corporations into new competitive situations, brining both opportunities and threats. LÄS MER
24. Establishment Processes in a Developing Country : the case of Scania and Volvo in Algeria
Kandidat-uppsats, Institutionen för teknik och samhälleSammanfattning : This Bachelor degree thesis deals with the establishment process of two Swedish firms, Scania and Volvo, two world leaders in the automotive industry, in an emerging market, Algeria. The purpose is to analyse the establishment process and examine how Volvo and Scania have established a network in Algeria. LÄS MER
25. Lean Remanufacturing : Material Flows at Volvo Parts Flen
Magister-uppsats, Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : The after market is of great importance of a company’s competitiveness and an increasing part of its revenues can be derived from it. Remanufacturing, in focus of this thesis, is a great business opportunity and the European market has an enormous growth potential. LÄS MER