Sökning: "high and low context communication"
Visar resultat 1 - 5 av 64 uppsatser innehållade orden high and low context communication.
1. Maskinteknikundervisning - En undersökning av en högskolekurs i hållfasthetslära
Master-uppsats, KTH/HållfasthetsläraSammanfattning : Arbetet som presenteras i rapporten omfattar en undersökning av en grundkurs i hållfasthetslära, en kurs som över tid haft en relativt låg genomströmning, och uppdraget avser att förstå kursens kontext samt presentera sammanställningar av problemområden och förbättringsförslag. Först presenteras en förstudie med syfte att förstå kursens kontext och utmaningar. LÄS MER
2. Consumer Perception of Sustainability : A cross-cultural study of green advertisement in the automobile industry between Japanese and Swedish consumers.
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : As sustainability becomes a pressing issue, companies are increasingly adopting green advertising strategies to promote their products and increase consumer awareness. However, the effectiveness of these advertisements across different cultural backgrounds are often overlooked. LÄS MER
3. Alla kan bli statsminister : En narrativ studie med rektorer i särskilt utsatta områden.
Master-uppsats, Karlstads universitetSammanfattning : This study is based on data from eight interviews with principals who lead schools in particularly vulnerable areas, where gang crime, exclusion, overcrowding and poverty are commonplace. The research questions are about their own view of their work in relation to the context. LÄS MER
4. Current-Mode Class D Power Amplifier for 2.4GHz Wi-Fi
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : Modern wireless communication techniques employed in the Wi-Fi® protocol, such as orthogonal frequency-division multiplexing exhibit analogue signals with high peak-to-average power ratio. Therefore, power amplifiers for Wi-Fi suffer from low efficiency when operating in back-off mode, away from their maximum efficiency at peak power. LÄS MER
5. Kundupplevelse av tjänstekvalitet genom säljprocessen : En fallstudie på ett B2B-företag inom solcellsbranschen
M1-uppsats, Jönköping University/JTH, Logistik och verksamhetsledningSammanfattning : Purpose – The demand for solar cells has increased, creating challenges for solar cell suppliers operating in a B2B context. Customers should be central to all companies, which is why it is important to examine their experience of service quality through the sales process of solar cell suppliers. LÄS MER