Sökning: "high interactive communication devices"

Hittade 5 uppsatser innehållade orden high interactive communication devices.

  1. 1. Improving the Design of Holographic ICT tools in e-Learning : A User-Centered Approach

    Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för informatik (IK)

    Författare :Konstantin Tcykin; [2022]
    Nyckelord :Information and Communication Technology Tools; Computer-Mediated Communication; Holography; Holographic Communication; E-Learning; User-Centered Design;

    Sammanfattning :      Information and Communication Technology (ICT) nowadays is constantly evolving and drastically impacting different fields of human activity, such as higher education. University education, due to ICT, was able to move from the traditional teaching and learning practices to e-Learning. LÄS MER

  2. 2. PresentAction: a disruptive mobile system designed for bridging the physical-digital gap in information sharing events

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, KTH/Skolan för informations- och kommunikationsteknik (ICT)

    Författare :Christian Drago; [2015]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Since 1960, when the rst slide projectors were manufactured and people started using slides as a support for delivering information to their audience in educational and institutional environments, not much has changed. Nowadays slide presentations are still based on the traditional interaction methods between presenter and audience that limit the experience to the live event. LÄS MER

  3. 3. THE POWER OF TAPPING : An interaction model for implementing NFC in Android applications

    Master-uppsats, KTH/Skolan för datavetenskap och kommunikation (CSC)

    Författare :Martin Holeby; Patrik Sandberg; [2013]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Near Field Communication (NFC) is an RFID-based technology that creates a port between the physical and the digital world through an interaction technique often referred to as tapping; communication is initiated when two interactive NFC-items briefly touch each other. The tapping interaction technique opens up for creation of new types of user interfaces that are compelling to use for both experienced and novice users. LÄS MER

  4. 4. Implementations, simplifications and evaluations around Nfc on Android

    Master-uppsats, Institutionen för informationsteknologi och medier

    Författare :Johan Deckmar; [2012]
    Nyckelord :Near field communication; Android; Nfc library; tele-healthcare; NodeJS; Redis; dnode; KnockoutJS; HTML5; WebSockets.;

    Sammanfattning : Near field communication (Nfc), a contact-range and short-lived message exchange technology, has in recent years become popular in relation to payment-cards, key-cards and ski-passes. With the release of, in particular, the Google Nexus S, which is capable of reading and writing Nfc tags as well as exchanging messages between devices by touch, the roles of consumers have changed from carriers of passive cards to that of active readers. LÄS MER

  5. 5. Smartphones som ny marknadsföringskanal : Nya möjligheter inom precision, segmentering och relationer

    Kandidat-uppsats, Ekonomihögskolan, ELNU

    Författare :Louise Fohlin; Emelie Franzén; [2011]
    Nyckelord :Mobile marketing; precision marketing; consumer driven timing; market segmentation; context; relevance; integrity; brand; consumer relationship; high interactive communication devices; Mobilmarknadsföring; smartphones; precisionsmarknadsföring; kundstyrd timing; segmentering; kontext; relevans; integritet; kundrelationer; interaktionsintensiva kommunikationsenheter;

    Sammanfattning : Syfte: Syftet med den här uppsatsen är att öka förståelsen för hur samhällets och teknikens senaste utveckling har bidragit med nya marknadsföringskanaler och vad detta innebär för företags marknadsföringsstrategier. Med detta syfte som utgångspunkt har tre forskningsfrågor formulerats för att avgränsa forskningen än mer: Hur kan smartphones som marknadsföringskanal hjälpa företag att precisera sin marknadsföring till kunden? På vilket sätt har den nya mobila tekniken, i form av smartphones, påverkat företags segmenteringsmöjligheter? Hur kan ett företag använda sig av smartphones, som ett verktyg för att hantera kundrelationer? Metod: Uppsatsen är resultatet av en kvalitativ studie med en huvudsaklig induktiv inriktning. LÄS MER