Sökning: "high-end companies"

Visar resultat 1 - 5 av 24 uppsatser innehållade orden high-end companies.

  1. 1. CLEO

    Master-uppsats, Lunds universitet/Industridesign

    Författare :Nina Cherrug; [2022]
    Nyckelord :Arts and Architecture; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : For every cosmetic product a consumer buys, a new packaging (often plastic) is purchased together with it. Every year, this single-use behavior stands for 120 billion units of cosmetic packaging. For Europe alone, this is the equivalent of 5 packed Avicii Arenas. LÄS MER

  2. 2. Exklusiva varumärkens strategier kring digitala kundrelationer : Hur svenska exklusiva varumärken skapar kundrelationer via sociala medier

    Magister-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för ekonomisk och industriell utveckling; Linköpings universitet/Filosofiska fakulteten

    Författare :Nawal Aboulazze; Frida Nordström; [2022]
    Nyckelord :Fashion industry; high-end companies; social media; customer relationship; parasocial interaction; digital marketing; sustainability; Modeföretag; exklusiva företag; sociala medier; kundrelation; parasocial interaktion; digital marknadsföring; hållbarhet;

    Sammanfattning : Bakgrund: Idag väljer allt fler företag inom mode- och inredningsindustrin att sälja sina produkter online. Företagens interaktioner och marknadsföring sker därför mestadels digitalt gentemot kunden. Denna nya era av digitalisering för företagen innebär en stor förändring vad gäller nya former av marknadsföring och kundkontakt. LÄS MER

  3. 3. "The show must go on" : A Qualitative Study on How to Build Trust in International Business-to-Business Relationships During Covid-19

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Linn Lundqvist; Moa Strandberg; Tyra Ljungman; [2022]
    Nyckelord :Business-to-Business Relationships; B2B; Trust; Trust Building; Covid-19; Crisis; High-End Selling; High-Quality Products;

    Sammanfattning : The conditions in the international business market changed rapidly andunexpectedly when Covid-19 evolved into a pandemic in March of 2020. As a result of this, businesses had to adapt their operations to the new circumstances. The new circumstances implied, among other things, not being able to meet B2B customers in person. LÄS MER

  4. 4. Customer Behaviour and Marketing Channels in High-end Experiential Travel Market

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för samhällsbyggnad och industriell teknik

    Författare :Chetan Pruthi; Adarsh Tewari; [2020]
    Nyckelord :High Net-worth Individuals HNIs ; Travel Designers; Luxury Travel; Customer Behavior; Marketing Channels.;

    Sammanfattning : This report is a qualitative analysis of consumption behaviour of high net worth individuals (HNIs) and the marketing channels that are effective in the high-end travel industry. The travel industry caters to a vast audience and it becomes important to understand a specific niche to serve the customers better. LÄS MER

  5. 5. Varumärkes- och designskydd för modedesign : En EU-rättslig och empirisk studie om modebranschen

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Uppsala universitet/Juridiska institutionen

    Författare :Anna Li; [2019]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : This paper examines how the trademark and design regulations in the European Union (EU) are used within the European fashion industry. It mainly focuses on the protection for a fashion design, rather than the protection for a word or a logo. LÄS MER