Sökning: "hotel web"

Visar resultat 1 - 5 av 12 uppsatser innehållade orden hotel web.

  1. 1. Webbdesign som väcker känslor : Ett verktyg för hotellwebbplatser för att påverka kundrelationer med Generation Z

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)

    Författare :Kajsa Ojala Åkerman; Elinor Meijer; [2022]
    Nyckelord :Website; web design; web design element; visual impression; trust; satisfaction; loyalty; customer relationship; Generation Z; hotel website; Webbplats; webbdesign; webbdesignelement; visuellt intryck; tillit; tillfredsställelse; lojalitet; kundrelationer; Generation Z; hotellwebbplats;

    Sammanfattning : Webbplatser har idag mindre än en sekund på sig att göra ett visuellt intryck innan besökaren riskerar att gå vidare till en annan webbplats. I hotellbranschen där kundrelationer är högt värderat och det fysiska mötet i många fall har bytts ut mot hotellets webbplats spelar det visuella intrycket en viktig roll. LÄS MER

  2. 2. French Riviera short term accommodation: analysis and comparison of price determinants using Airbnb and Booking.com data

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för nationalekonomi och statistik (NS)

    Författare :Augustine Le Du; [2020]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : This essay looks at the price determinants of short-term accommodations in the French Riviera. The paper approach is to compare the private accommodations market using Airbnb and hotel market using booking.com, to see if those two accommodations types have similar price determinants. LÄS MER

  3. 3. Increasing Online Hotel Bookings with the Application of Promotional Cues : A Scenario-Based Experimental Study

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Magdalena Nake; [2020]
    Nyckelord :Online Hotel Booking; Online Travel Agency; Promotional Cues; Booking Intention; Perceived Scarcity; Perceived Popularity;

    Sammanfattning : Background: Promotional cues are commonly applied on online travel agency websites. The most common cues were identified to be scarcity, popularity and pricing, which are said to increase consumers’ perception of scarcity, popularity and price and following enhance consumers’ booking intention. LÄS MER

  4. 4. Secure Self-Reconfiguring Services to Mitigate DoS Attacks

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Silvan Zeller; [2019]
    Nyckelord :Rule-Based IDS; Runtime Verification; Domain Attacks; Self-Reconfiguring Systems;

    Sammanfattning : Protecting web services from cyber attacks is a complex problem requiring many layers of defense and mitigation strategies. Out of the diverse range of attacks, denial of service (DoS) attacks on the business logic – or the domain – are poorly studied and no widely accepted general-purpose software product to prevent these attacks exists today. LÄS MER

  5. 5. ”Det här är slutet på hotellbranschen, såsom vi förstår den” : En kvalitativ studie av konvergenskulturens, review-sajters och den digitala kommunikationens påverkan på hotellbranschen

    Magister-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för kultur- och medievetenskaper

    Författare :Ida Serneberg; [2016]
    Nyckelord :Review-sajter; recensioner på Internet; konvergenskultur; nya medier; innehållsanalys; TripAdvisor; samtalsintervju; digital kommunikation; digital word-by-mouth; prosumers;

    Sammanfattning : Title: This is the end of the hotel industry, the way we know it – A qualitative study of the influence of the convergence culture, review sites and the digital communication on the hotel industry. This study aims to examine the digitalisation of the hotel industry and how the industry relates to review sites, partly from an organisational point of view and partly how the communication and the replies at the review site may look like. LÄS MER