Sökning: "how to build brand equity"
Visar resultat 1 - 5 av 44 uppsatser innehållade orden how to build brand equity.
1. Reputation Management in a Digital Age : How start-ups control their online reputation
Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)Sammanfattning : Background: With digitalization, the increased use of the World Wide Web and social media combined with the aware and engaged costumer, the conditions of reputation management are also evolving (Beal & Strauss, 2008; Jones et al., 2009). LÄS MER
2. Konsten att bygga och stärka varumärken inom klädbranschen : Skapandet av ett hållbart och medvetet mode
Kandidat-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för ekonomi, geografi, juridik och turismSammanfattning : Studien ämnar undersöka hur fyra klädföretag bygger och stärker sina varumärken för att differentiera sig på en konkurrensutsatt marknad. Klädföretag valdes specifikt då branschen är unik med utmaningar och trender som kan påverka varumärkesbyggandet. LÄS MER
3. Experiences in E-servicescapes : A multiple case study on brand experiences in online environments and its relation to brand equity
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : With a fast-evolving digital society that offers individuals the option to shop from anywhere in the world, in a matter of seconds, competition amongst brands has never been tougher. It is therefore of greater importance for brands to distinguish themselves from competitors. LÄS MER
4. Konsten att bygga varumärke på sociala medier : En kvalitativ studie om hur företag kan använda sociala medier i varumärkesbyggande syfte för att generera engagemang
Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhetSammanfattning : Digitalization brings the opportunity for businesses to establish themselves and build their brand online. Social media streamlines communication between business and consumer and allows companies to analyze and understand their target audience more easily. LÄS MER
5. Luxury fashion and nostalgia : A study from a marketing perspective
Master-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Using a qualitative semiotic analysis and a quantitative netnographic approach, this mixed method study seeks to examine the use of nostalgic marketing within the field of luxury fashion advertising. The focal point of the study focused on material from online video content posted by four European luxury fashion brands between the years 2020 and 2022, as well as commentary feedback from their followers on social media platforms Instagram and Youtube. LÄS MER