Sökning: "how to develop the marketing channels"

Visar resultat 1 - 5 av 55 uppsatser innehållade orden how to develop the marketing channels.

  1. 1. Hållbar marknadskommunikation - Genuint ansvarstagande eller ett spel för galleriet? : En kritisk diskursanalys av H&M:s och Lindex:s hållbara marknadskommunikation

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för medier och journalistik (MJ)

    Författare :Linnéa Svensson; Rina Sekiraca; [2023]
    Nyckelord :Marketing Communication; Sustainability; Fast fashion; Critical Discourse Analysis; Framing; Public Relations;

    Sammanfattning : The climate crisis that the world is facing has resulted in a generally greater awareness about how climate friendly the products that we consume are. This has led companies all over the world to develop their sustainability marketing communication in order to attract consumers. LÄS MER

  2. 2. Follow generational footsteps, or minimize future footprint? : Exploring the motives behind Gen Z’s meat consumption and the implications on the marketing of meat substitutes

    Kandidat-uppsats, Jönköping University/Internationella Handelshögskolan

    Författare :Nora Berggren; Sandra Pöder; [2021]
    Nyckelord :Gen Z; Sustainable consumption; Consumer behavior; Gender differences; Stereotypes; Marketing;

    Sammanfattning : Background: The environmental changes leave the younger generation (Gen Z) to worry about their future, which means implementing changes in their consumption behavior. With global meat consumption drastically increasing, Gen Z has the potential to frame their food consumption patterns for the future. LÄS MER

  3. 3. Att använda videobaserad kommunikation för att främja ökad sortering och återvinning av matavfall : En studie som ger förslag på hur Södertäljekommun kan nå ut till alla kommuninvånare

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, KTH/Lärande

    Författare :Reeta Maqadesi; [2021]
    Nyckelord :behavior; food waste; knowledge; Södertälje municipality; video-based communication; will; beteende; kunskap; matavfall; Södertälje kommun; videobaserad kommunikation;

    Sammanfattning : Genom att öka resurshushållningen i livsmedelskedjan minskar människans belastning på miljön. Att öka utsortering och återvinningen av matavfall är ett sätt att bidra med ökad resurshushållning inom livsmedelskedjan. För att uppnå detta krävs människors samverkan. LÄS MER

  4. 4. Investigating the Attribution Quality of LSTM with Attention and SHAP : Going Beyond Predictive Performance

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Hannes Kindbom; [2021]
    Nyckelord :Digital marketing; Attribution modelling; Multi-touch attribution; Deep learning; LSTM; SHAP; Attention; Interpretability; Digital marknadsföring; Attributionsmodellering; Multi-touch attribution; Djupinlärning; LSTM; SHAP; Attention; Tolkningsbarhet;

    Sammanfattning : Estimating each marketing channel’s impact on conversion can help advertisers develop strategies and spend their marketing budgets optimally. This problem is often referred to as attribution modelling, and it is gaining increasing attention in both the industry and academia as access to online tracking data improves. LÄS MER

  5. 5. Vinturism i Skåne : En studie om varför vingårdar i Sverige kommit bli en attraktion och hur de valt att marknadsföra sig som en besöksverksamhet

    Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för geografi

    Författare :Anna Antal; [2021]
    Nyckelord :Wine tourism; marketing strategies; marketing; wine attraction; winery attributes; wineries;

    Sammanfattning : This study examines how wineries in Skåne market themselves as a visitor business. What their work on marketing strategies looks like and what attractiveness wineries have. It is a qualitative study based on semi-structured interviews with winery owners and winemakers from four different wineries in Skåne. LÄS MER