Sökning: "hur får man nöjda kunder"

Visar resultat 1 - 5 av 8 uppsatser innehållade orden hur får man nöjda kunder.

  1. 1. Fördelar och nackdelar med Digitala assistenter : En kvalitativ studie

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för bibliotek, information, pedagogik och IT

    Författare :Bruno Teglas; Ali Mosa; [2022]
    Nyckelord :Digital Assistants; Advantages; Disadvantages; Customer Experience; Usage; Companies; Quality of Experience; Artificial Intelligence; Voicebot; Chatbot.; Digitala Assistenter; Fördelar; Nackdelar; Kundupplevelse; Användandet; Verksamheter; Quality of Experience; Artificiell intelligens; Voicebot; Chatbot.;

    Sammanfattning : Artificial Intelligence och robotar tar en allt större plats i samhället och viktiga arbeten automatiseras för att effektivisera processer. Digitala assistenter som är en AI-teknik tillämpas inom många verksamheter och underlättar många uppgifter. LÄS MER

  2. 2. Klagomålshantering i butik sett utifrån olika ägarformer.

    M1-uppsats, Institutionen för teknik och samhälle

    Författare :Malin Kostet; Veronica Sogge; [2011]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Klagomål är när någon är missnöjd med något eller att denne har förväntningar som inte har uppfyllts. Ett klagomål är för butikerna ett gyllene tillfälle att göra en missnöjd kund glad igen och åsikten som kommer är ett gratis förbättringsarbete för butiken som bör se detta som en gåva (Barlow 1997). LÄS MER

  3. 3. Att kommunicera en organisations värderingar och egenskaper : - En studie av Systembolagets organisationsidentitet

    Kandidat-uppsats, Fakulteten för ekonomi, kommunikation och IT

    Författare :Linnéa Flodkvist; [2010]
    Nyckelord :kommunikation; internkommunikation; organisationsidentitet; varumärke; Systembolaget;

    Sammanfattning : Ett varumärke är av stor vikt för en organisation eller ett företag. En viktig del av varumärket är organisationsidentiteten. Den påverkar anställda och genom dem organisationens kunder. Det här gör att organisationsidentiteten är ett centralt verktyg för organisationsledningen i arbetet med att stärka ett varumärke. LÄS MER

  4. 4. Hur bygger fastighetsbolagen relationer med sina hyresgäster?

    Kandidat-uppsats, Avdelningen för ekonomi

    Författare :Sölve Wängman; Milan Mihaljica; [2010]
    Nyckelord :relationer; lönsamhet; kunddialog; kundnöjdhet; win-win; Facility Management; Green Building; word-of-mouth;

    Sammanfattning : We describe in this work - how the commercial real-estate companies build relationships with their tenants. We describe also how the tenants experience these relationships with the real-estate companies. This work acts about relationships and its build-upp and conserving. LÄS MER

  5. 5. CAD-samordning - en arbetsprocess mot en oundviklig evolution parallellt med teknologin

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Malmö högskola/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)

    Författare :Cesar Martinez; Christos Papadimitriou; [2009]
    Nyckelord :CAD-samordning; BIM-projektering; CAD-kravspecifikation; projekteringsmetodik;

    Sammanfattning : CAD-samordning eller ”digital samordning”, används inte endast inom byggbranschen. Allastora projekt som görs med CAD-program inom produkttillverkning och produktutvecklingkräver maximal noggrannhet i mätdata. LÄS MER