Sökning: "hur vill kunden bli bemött"
Hittade 4 uppsatser innehållade orden hur vill kunden bli bemött.
1. Kundmötet: Ur kundens synvinkel
M1-uppsats, Institutionen för teknik och samhälleSammanfattning : Kundservice är en viktig faktor i dagens samhälle och har blivit ett sätt att särskilja sig från sina konkurrenter på marknaden. Personalens bemötande har en stor betydelse för om kundens upplevelse av besöket är positivt eller negativt. LÄS MER
2. Kundbemötande : Ur kundens perspektiv
M1-uppsats, Institutionen för teknik och samhälleSammanfattning : Vi ville ta reda på hur kunden vill bli bemött av personalen i en klädbutik. Vi har fokuserat på det personliga mötet mellan personalen och kunden. Vår rapport fokuserar därmed inte på fysiska produkter utan på personlens beteende och agerande gentemot kunden, utifrån vad den vill. LÄS MER
3. Kundbemötande : Samspelet mellan butikspersonalens bemötande och kundens förväntningar
M1-uppsats, Institutionen för teknik och samhälleSammanfattning : Att kundens förväntningar på kundbemötandet uppfylls är viktigt, då det påverkar kundens lojalitet samt ger effekter på butikens lönsamhet. Vi ville därför ta reda på hur butikspersonalens bemötande i just klädkedjebutiker kan påverka kundens tillfredsställelse och lojalitet. LÄS MER
4. Den personliga servicen och dess påverkan på kunden
M1-uppsats, Institutionen för teknik och samhälleSammanfattning : Det senaste århundradet har konsumtionen växt och det handlas mer än vad människan behöver för sina grundläggande behov. Då det finns fler företag som erbjuder samma sorts varor och tjänster leder detta till att det är många som konkurrerar om samma kunder. LÄS MER