Sökning: "identity managment"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden identity managment.

  1. 1. The Europeanization of security identity : The comparison case study of the Swedish and Finnish non-alignment policies

    Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för statsvetenskap (ST)

    Författare :Magdalena Kociara; [2021]
    Nyckelord :sociological institutionalism; Europeanization of security identity; crisis management; The Petersberg Tasks; non- alignment policies;

    Sammanfattning : The aim of this thesis is to analyse the sppecific meaning of non- alignment policies of Sweden and Finland after joining the EU in 1995. In doing so, the research design is based on sociological institutionalism and its key concepts and phases that are connected to the study of Europeanization. LÄS MER

  2. 2. Varumärkeshantering : Positionera ett varumärke på spelmarknaden

    Kandidat-uppsats, Fakulteten för ekonomi, kommunikation och IT

    Författare :Jennifer Larsson; Johan Jansson; [2011]
    Nyckelord :Online gambling; brand development; position; poker; core identity; brand; target group; Onlinespel; varumärkesutveckling; position; poker; kärnvärden; varumärke; målgrupp;

    Sammanfattning : Problemställning: Syftet med examensarbetet var att bekräfta en position och en tilltänkt målgrupp tilluppdragsgivaren MooreGames som är en ny spelsajt på den svenska spelmarknaden. Studien är även tillför att ta fram en varumärkesplattform som i sin tur sammanfattas i en varumärkesbok. LÄS MER

  3. 3. Den varumärkesuppbyggande processen : En fallstudie på en fackförening

    Magister-uppsats, Institutionen för ekonomi och företagande

    Författare :Oguz Tayan; Tony Koski; [2005]
    Nyckelord :Business studies; brand managment; Företagsekonomi; varumärken; brand managment;

    Sammanfattning : Background: According to many authorities Trademark consideration will within the companies become all more prioritized objectives for competitive advantage and a strong organisational structure. Trade marking is becoming an important tool, not only Production oriented companies apply this on their products or services whereas it is today spread in many different sectors. LÄS MER