Sökning: "implementering av CRM"

Visar resultat 1 - 5 av 43 uppsatser innehållade orden implementering av CRM.

  1. 1. Operationsteamets erfarenheter av simulering för att träna icke-tekniska färdigheter

    Magister-uppsats,

    Författare :Anna Qwinth; Tove Nyström Johansson; [2023-06-28]
    Nyckelord :Crisis Resource Management; erfarenheter; icke-tekniska färdigheter; kommunikation; operationsteam; patientsäkerhet; simulering; teamarbete;

    Sammanfattning : Bakgrund: Operationsteam verkar i en riskfylld miljö. Operationssjukvården utgörs av komplexa samband mellan högteknologiska processer, vilket gör att operationsteam behöver samverka och prestera under utmanande förhållanden. För den kirurgiska patienten innebär detta ett flertal risker. LÄS MER

  2. 2. Operationssjuksköterskans erfarenheter av teamarbete i operationssalen

    Magister-uppsats,

    Författare :Tommy Davidsson; Frida Sandelin; [2023-06-26]
    Nyckelord :Erfarenheter; operationssal; operationssjuksköterska; teamarbete;

    Sammanfattning : Bakgrund: För varje år som går söker fler vård som kräver kirurgisk åtgärd. Att arbeta på en operationsavdelning innebär att arbeta i en högteknologisk miljö med många utmaningar och svårigheter. Ett operationsteam består av flera professioner som alla är beroende av varandra och alla behövs för att kunna genomföra en operation. LÄS MER

  3. 3. A tailored web-based system for managing and attracting customers

    Kandidat-uppsats,

    Författare :Carl Anton Gustavsson; Elis Indebetou; Filip Von Knorring; Erik Larsson; Nils Persson; Ramez Shakarna; [2023]
    Nyckelord :CRM;

    Sammanfattning : Denna rapport redogör utvecklingen av ett kundhanteringssystem (CRM) och en webbsida för Minafribrev, ett finansbolag, i syfte att förbättra kundinteraktioner och relationshantering. Målet var att utveckla ett system som kunde användas för att effektivt hantera kundaktiviteter och att lagra relevant data som kontaktinformation, information om möten, och att hantera kundrelaterade uppgifter. LÄS MER

  4. 4. Personaliserad annonsering och AI: Marknadsförarnas perspektiv på möjligheter och utmaningar : En kvalitativ undersökning om den AI-baserade teknikens potential och begränsningar

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för samhällsvetenskaper

    Författare :Ellinor Hansson; Lisa Tägtström; [2023]
    Nyckelord :Digital marknadsföring; personaliserad marknadsföring; CRM; artificiell intelligens AI ;

    Sammanfattning : Titel: Personaliserad annonsering och AI: Marknadsförarnas perspektiv på möjligheter och utmaningar. Problem: Det har blivit en utmaning för marknadsförare att fånga konsumenternas uppmärksamhet i det snabbt föränderliga tekniklandskapet. LÄS MER

  5. 5. Vad får en professionell idrottsklubb med en liten administration att implementera ett CRM-system? : En intervjustudie

    Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)

    Författare :Jessica Ryde; [2023]
    Nyckelord :CRM-system; Customer Relationship Management; Critical Success Factors for CRM-implementation; Customer relationship management small- micro businesses; CRM Implementation;

    Sammanfattning : Customer Relationship Management System, förkortat CRM-system, är ett digitaliserat verktyg och arbetsprocess som kan hjälpa en verksamhet att optimera relationen med sina kunder. En implementering av ett CRM-system kräver att en verksamhet förändrar sina arbetsprocesser. LÄS MER