Sökning: "incitament återförsäljare"
Hittade 4 uppsatser innehållade orden incitament återförsäljare.
1. Emotionell webbutveckling inom e-handel
Kandidat-uppsats, Malmö högskola/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)Sammanfattning : Detta arbete syftar till att undersöka om emotionell webbutveckling och emotionellaelement kan påverka en kunds incitament till att genomföra köp inom e-handel. E-handelär en viktig och växande del för återförsäljare världen över och med hård konkurrens ärdet nödvändigt att ha en webbutik som får kunden att stanna och känna sig trygg genomhela köpprocessen. LÄS MER
2. How to design a distribution flow to the Indian market - Based on market potential, import regulations, and trade barriers
M1-uppsats, Lunds universitet/Teknisk logistikSammanfattning : BACKGROUND AND PURPOSE A global company aiming at a high market position in the future, which Axis Communications AB is, is forced to address the emerging markets. Axis has previously focused on Brazil, Russia, and China and now it is time to address the fourth BRIC country; India, since it is considered to have one of the world's greatest market potential. LÄS MER
3. Pricing Models for Customers in Active Houses with Load Management
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Tillämpad kärnfysikSammanfattning : In the new residential area, called Stockholm Royal Seaport (SRS), the customers will be living in Active Houses with Load Management. This implies that some balancing of the grid is shifted from the production to the consumption. LÄS MER
4. Varumärkets konkurrensmässiga effekter - En studie om ensamrätt och frihållning
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Lunds universitet/Juridiska institutionenSammanfattning : Medan de konkurrensrättsliga reglerna strävar efter frihållning på marknaden skapar den varumärkesrättsliga regleringen ensamrätter. De två rättssystemen kan därför sägas vara varandras motpoler. VML och KL har dock samma övergripande syfte: att skapa en sund och fungerande konkurrens. LÄS MER