Sökning: "individanpassat marknadsföring"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden individanpassat marknadsföring.

  1. 1. "Hej, behöver du hjälp?" : En studie om kunders erfarenheter av och önskemål om interaktion med personal i klädbutiker

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Mariella Reihammar; Albina Sjöberg; Katarina Thoor; [2018]
    Nyckelord :Interaction; Clothing store personnel; Customer value; Value creation; Customer wants; Service encounter; Interaktion; Personal i klädbutik; Kundvärde; Värdeskapande; Önskemål; Kundmöte;

    Sammanfattning : Syfte: Syftet med studien är att undersöka kunders erfarenheter av och önskemål kring interaktionen med klädbutikers personal. Vidare undersöker studien på vilket sätt kunder vill att interaktionen ska ske samt inom vilka zoner och vid vilka tillfällen. LÄS MER

  2. 2. Att krossa glastaket : en studie om effekterna av ett kvinnligt nätverk inom IT-branschen

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Olga Hörding; Lisa Fåhræus; [2015]
    Nyckelord :glastak; individanpassat nätverk; kvinnliga nätverk; jämställdhet;

    Sammanfattning : Följande C-uppsats är skriven vid Företagsekonomiska institutionen vid Uppsala universitet. Studien behandlar kvinnliga nätverk som ett sätt att motverka den ojämna könsfördelning som idag existerar inom IT-branschen. LÄS MER

  3. 3. Mobila Klubbkort Kan det påverka kundens lojalitet?

    C-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för informatik

    Författare :Johanna Tolf; Linda Olofsson; Linda Evaldsson; [2003]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Problem Syftet med denna uppsats är att se ifall mobila tjänster kan påverka lojaliteten hos kunder som är medlemmar i kundklubbar. En sådan tjänst kan vara i form av ett mobilt klubbkort i kundens mobiltelefon. LÄS MER