Sökning: "information onboarding"

Visar resultat 1 - 5 av 47 uppsatser innehållade orden information onboarding.

  1. 1. NEWCOMER ADJUSTMENT AND SENSEMAKING IN REMOTE WORK ENVIRONMENTS Perspectives on remote onboarding in Higher Educational Institutions

    Master-uppsats, Institutionen för tillämpad informationsteknologi

    Författare :Tessa Schutte; [2023-02-01]
    Nyckelord :Onboarding; remote work; newcomer adjustment; organizational socialization; sensemaking;

    Sammanfattning : The transition to remote and hybrid work environments due to the advancements in computer mediated communication and the COVID-19 pandemic, introduced challenges in the process of onboarding new hires. This research presents a case study on the remote onboarding process of new hires of Higher Educational Institutions in The Netherlands. LÄS MER

  2. 2. Ett användbart intranät : Analys och ombyggnad av ett intranät i SharePoint och SPFx

    M1-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för data- och elektroteknik (2023-)

    Författare :Lina Petersson; [2023]
    Nyckelord :SharePoint; SharePoint Framework SPFx ; intranät; användbarhet;

    Sammanfattning : The purpose of this project has been to create a structured intranet with high usability for BorgWarner Landskronas department Validation and its sub departments. The company uses SharePoint and based on analyses made SharePoint pages have been created and extra functionality has been developed using SharePoint Framework. LÄS MER

  3. 3. Designmönster i hybridiserade brädspel: En studie om hur dessa påverkar spelar-upplevelsen i Mansions of Madness: Second Edition

    Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för data- och systemvetenskap

    Författare :Greta Hassler; Vilma Kingsepp; [2023]
    Nyckelord :Hybrid games; board games; game design; design patterns; Hybridspel; brädspel; speldesign; designmönster;

    Sammanfattning : Denna studie undersöker hybrida brädspel, en relativt ny genre av spel som blivit alltmer populär under senare år. En utmaning med att designa engagerande hybridspel är att kombinera analoga och digitala element på ett sätt som förbättrar spelupplevelsen. LÄS MER

  4. 4. Degree of Harmonisation of Simultaneous Use of Many ICT Platforms from Upper School Teachers’ Perspective : A Case Study at Internationella Engelska Skolan Tyresö

    Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)

    Författare :Piotr Piotrowicz; [2023]
    Nyckelord :ICT platforms; ICT in school; ICT in education; Teachers perception of ICT; ICT usage in teaching practice; Usability of ICT platforms.;

    Sammanfattning : Teaching is one of the professions suffering from high workload and stressful work environment. The number of different ICT platforms used in school, their similarity in their purpose, complexity and differences in interfaces, make it very complicated for the new teachers to smoothly start effective teaching, due to lack of time and resources for comprehensive onboarding process. LÄS MER

  5. 5. Knowledge Transfer Within Integrated Logistics Support at Saab Kockums - A Case Study

    Master-uppsats, Lunds universitet/Innovation

    Författare :Lovisa Lindström; [2023]
    Nyckelord :Knowledge management; Integrated Logistics Support ILS ; Complex Product Development; Lessons learned; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : Komplex produktutveckling med långa projekttider kräver framgångsrik överföring av kunskap inom och mellan projekt. Avdelningen för integrerat logistikstöd (ILS) vid Saab Kockums Malmö har identifierat ett behov av att överskåda de nuvarande arbetssätten. LÄS MER