Sökning: "inledning telefon"
Visar resultat 1 - 5 av 8 uppsatser innehållade orden inledning telefon.
1. Chattbotar : Upplevelser, möjligheter och problem inom kundtjänst.
Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)Sammanfattning : Artificiell intelligens har varit ett omdiskuterat ämne sedan decennier tillbaka och vävs desto mer in i vår vardag allt eftersom tiden går. Vi kan som åskådare bara se på medan vår vardag både kantas, förgylls och radikaliseras av denna teknik som ständigt utvecklas. LÄS MER
2. Att etablera sig inom mäklarbranschen : En kvalitativ studie om hur nya mäklarfirmor arbetar för att differentiera sig från konkurrenter inom mäklarbranschen
Kandidat-uppsats, KTH/Fastighetsföretagande och finansiella systemSammanfattning : Inledning: I relation till det snabbföränderliga samhället som präglas av fortsatt digitalisering fortsätter strömmarna av nya och hårda konsumentkrav som påverkar den renodlade och traditionella mäklarfirmans verksamhet. Idag ställs således en stor press på mäklarfirmor att kunna särskilja sig från konkurrenter med syfte att kunna anta en stark position på marknaden. LÄS MER
3. Örebro Hockey : från folktom arena till publikfest
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för samhällsvetenskaperSammanfattning : Inledning: Svensk ishockey har under de senaste decennierna utvecklats till att bli en upplevelseindustri, vilket gör upplevelsen i arenan allt viktigare. En ishockeymatch säljs numer som en helhetsupplevelse, vilket ställer krav på klubbens utformning av arenaupplevelsen. LÄS MER
4. Bolagets redovisningsval - En studie om hur bolagets val av regelverk påverkar dess resultat- och balansräkning
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, FöretagsekonomiSammanfattning : Inledning: Redovisning handlar i grunden om att bolagen förser sina intressenter med den information dessa behöver för sitt beslutsfattande. För att redovisningen skulle vara anpassad efter bolagets storlek började BFN utvecklingen av K-projektet 2004. Detta har resulterat i fyra kategorier med samlade regelverk, K1-K4. LÄS MER
5. Onlineresebyråers påverkan på hotellanställdas relationsskapande till gäster
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskapSammanfattning : Abstract In 2012, Sweden’s largest magazine in the hospitality industry, Besöksliv, published an article on the conflict between Nordic Choice, a hotel chain, and Expedia, an online travel agency. This conflict spurred our interest in examining the relationship between hotels, online travel agencies, and hotel guests. LÄS MER