Sökning: "interactive features"
Visar resultat 1 - 5 av 149 uppsatser innehållade orden interactive features.
1. SCAFFOLDING MATHEMATICAL CONVERSATIONS:
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärandeSammanfattning : Purpose: This study aims to address the current research gap on interactive mathematics exhibits by investigating parents’ role in supporting their children’s mathematics learning using such displays. In addition to this, the study examines the design of an interactive exhibit and explores whether it can facilitate mathematics learning among parents and children. LÄS MER
2. POTENTIALS FOR LEARNING IN THE DESIGN OF DIGITAL TEXTBOOKS
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärandeSammanfattning : Purpose: The aim of this study was to enhance the knowledge of the learning potentials associated with the different designs of digital textbooks and their implications for the representation of historical content. More specifically, the analysis focused on four Finnish digital history textbooks, with the Winter War being selected as the specific learning unit due to its significant role in the history of Finland. LÄS MER
3. Potential Futures of Social Media : A Speculative Design Approach to Instagram
Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för konst, kultur och kommunikation (K3)Sammanfattning : Instagram has around two billion registered users at the time of writing. This puts a lot of responsibility on interaction designers as they implement changes to the user experience. LÄS MER
4. Digitala läroböcker inom matematik : En intervjustudie med högstadielärare om fördelar och nackdelar
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Linköpings universitet/Analys och didaktik; Linköpings universitet/Tekniska fakultetenSammanfattning : Skolan har digitaliserats som en konsekvens av samhällets digitalisering och försäljningen av digitala läromedel har ökat. Den svenska skolan är relativt läroboksstyrd och i dag är digitala läroböcker en del av undervisningen. LÄS MER
5. The Metaverse: The Potential to Revolutionize Workforce Training : A qualitative study on how industrial companies can use the Metaverse for workforce training, presenting a conceptual framework
Kandidat-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälle; Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälleSammanfattning : Recent technological advances are radically changing the industrial landscape and driving a digital transformation of industry. This transformation presents several challenges for industrial companies, notably the urgent need to bridge a widening skill gap. LÄS MER