Sökning: "interaktion mode"
Visar resultat 1 - 5 av 31 uppsatser innehållade orden interaktion mode.
1. SMMAs inverkan på kundlojalitet hos lyxvarumärken : En kvalitativ studie om hur sociala medie marknadsföringsaktiviteter kan bidra till en bättre kundlojalitet hos lyxvarumärken
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : Lyxvarumärken har en status att erhålla, som är en utmaning, speciellt i ett samhälle somutvecklas snabbt genom teknologi. Därmed befinner sig lyxvarumärken på en marknad medhög efterfrågan. För att kunna hålla sig väsentlig i dagens samhälle är det viktigt förlyxvarumärken att vara medveten om sina marknadsföringsstrategier. LÄS MER
2. Construction of a scanning confocal microscope for Quantum Dot mapping at telecom wavelength
Master-uppsats, KTH/Tillämpad fysikSammanfattning : Future commercial applications making use of non-classical light sources require bright quantum emitters. Such emitters can be achieved by embedding self-assembled, optically active semiconductor quantum dots (QDs) in centered photonic structures. LÄS MER
3. Steel-to-concrete connections in narrow concrete corners
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Lunds universitet/Avdelningen för KonstruktionsteknikSammanfattning : A commonly occurring problem when designing steel-to-concrete connections in corners with space deficits is the necessity for irregularly placed bolts with regards to design codes. The complexity of the calculations for the irregular placements of bolts generates the need to use simplified models during the design. LÄS MER
4. Exklusiva varumärkens strategier kring digitala kundrelationer : Hur svenska exklusiva varumärken skapar kundrelationer via sociala medier
Magister-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för ekonomisk och industriell utveckling; Linköpings universitet/Filosofiska fakultetenSammanfattning : Bakgrund: Idag väljer allt fler företag inom mode- och inredningsindustrin att sälja sina produkter online. Företagens interaktioner och marknadsföring sker därför mestadels digitalt gentemot kunden. Denna nya era av digitalisering för företagen innebär en stor förändring vad gäller nya former av marknadsföring och kundkontakt. LÄS MER
5. Chatbotar ur ett UX-perspektiv : En undersökning i hur användarupplevelsen påverkas av chatbotar på svenska webbplatser
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för bibliotek, information, pedagogik och ITSammanfattning : Det blir mer uppenbart att många företag allt oftare väljer att använda sig av chatbotar. Främst gäller detta kundcentrerade sidor inom exempelvis e-handel där chatboten agerar som ett verktyg för att underlätta för kundtjänsten genom att kunna svara på enklare frågor. LÄS MER