Sökning: "internal communications"

Visar resultat 1 - 5 av 155 uppsatser innehållade orden internal communications.

  1. 1. Kontroll i Kaoset - En Fallstudie på Oatlys Kris- och Kommunikationsstrategier

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Samuel-Maxim Petrik; Oscar Holgersson; [2024]
    Nyckelord :Krishantering; Kriskommunikation; Intressenter; Varumärkesaktivism; Hållbarhet; Business and Economics;

    Sammanfattning : Research questions: How do internal and external crisis communication interact with each other and how does this play a role in crisis management in companies that apply brand activism? Purpose: The purpose of this essay is to gain a deeper understanding of how internal and external crisis communication affect each other and how the interaction between these affect the company's crisis management. Methodology: The choice of methodology that was made was based on a hermeneutic research strategy, together with a qualitative research strategy. LÄS MER

  2. 2. Implicit Message Integrity Provision : In Heterogeneous Vehicular Systems

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Paul Molloy; [2023]
    Nyckelord :Privacy; Code Generation; Vehicle-to-infrastructure; Vehicular ad hoc Networks; Standardization; Remote Procedure Calls; Safety; Integritet; Kodgenerering; Fordon-till-infrastruktur; Ad hoc-nät för Fordon; Standardisering; Samtal om fjärrprocedur; Säkerhet;

    Sammanfattning : Vehicles on the road today are complex multi-node computer networks. Security has always been a critical issue in the automotive computing industry. It is becoming even more crucial with the advent of autonomous vehicles and driver assistant technology. There is potential for attackers to control vehicles maliciously. LÄS MER

  3. 3. FIFA - The Ugly Game : En kvantitativ innehållsanalys av FIFA:s kommunikation på Twitter under korruptionsskandalen 2015.

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för medier och journalistik (MJ)

    Författare :Timmy Annerbrink; Morgan Lidman; [2023]
    Nyckelord :FIFA; Twitter; gestaltning; reaktion; Twitteranvändare; varumärkeskapital;

    Sammanfattning : This study examines @FIFAmedia’s communication on Twitter, other users’ reactions to FIFA’s framing in their tweets, and on whether FIFA’s income from brand licensing was affected by the corruption scandal from 2015. By measuring FIFA’s framing and the reactions to it, a concrete comparison with FIFA's brand capital is enabled to provide further understanding of the impact the scandal had on the brand. LÄS MER

  4. 4. Internet of Things i kommunal verksamhet: Samarbete vid implementering av en gemensam IoT-plattform

    Kandidat-uppsats, Jönköping University/JTH, Avdelningen för datateknik och informatik

    Författare :Jacob Holgerson; Christian Möller; [2023]
    Nyckelord :ICT; information and communications technology; IoT; Internet of Things; IoT-platforms; municipalities; smart cities; collaboration; ICT; informations- och kommunikationsteknologi; IoT; sakernas internet; IoT-plattformar; smarta städer; samarbete;

    Sammanfattning : Teknologi påverkar alla delar av samhället, inte minst företag och organisationer somtvingas till digitalisering för att förbli relevanta. Internet of Things (IoT) är en populärteknologi för effektivisering och automation av processer. LÄS MER

  5. 5. Intern kriskommunikation och motivation : en undersökande studie i hur mellanchefers kommunikation påverkar medarbetare

    Magister-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för bibliotek, information, pedagogik och IT

    Författare :Elise Petersson; Louise Tagesson; [2023]
    Nyckelord :Kriskommunikation; Motivating Language Theory; Intern kommunikation; Ledarskap; Ledarskapsteori; Kommunikationshantering;

    Sammanfattning : This study focuses on how internal crisis communications in organizations are affected by how people in a leading position, here middle managers, communicate with their employees. The theories used to discuss this phenomena are Motivating Language Theory with its three dimensions together with different leadership theories. LÄS MER