Sökning: "interview advertising"
Visar resultat 21 - 25 av 123 uppsatser innehållade orden interview advertising.
21. ”Jag brukar kalla det falsk varudeklaration” : En kvalitativ studie om att ha asiatiskt påbrå i Sverige
Master-uppsats, Enskilda Högskolan Stockholm/Avdelningen för mänskliga rättigheter och demokratiSammanfattning : This essay examines how asian- looking people in Sweden are being treated and if any patterns exist regarding experiences and events. Different perspectives will be illustrated with the help of a qualitative interview method. LÄS MER
22. Kommunikation och budskap inom hudvårdsindustrins marknadsföring : En studie om hudvårdsindustrins påverkan på kvinnliga millennials
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : This work has been carried out by two students at Södertörn University who are studying business administration with a focus on design and marketing. Marketing is largely about communication, where this essay will deal with the communication of advertising to its consumers. LÄS MER
23. En negativ association med en folkkär person : En kvalitativ studie kring konsumenternas upplevelse av negativa händelser involverande varumärkesrepresentanter
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för organisation och entreprenörskap (OE)Sammanfattning : The study was conducted from an interest of an up and coming phenomenon where representatives have a bigger role in advertising and branding. The purpose of the study is to examine how consumers' perceptions of brands are affected in connection with negative events concerning its representatives. LÄS MER
24. "95 procent av all reklam är skit" : En kvalitativ intervjustudie om emotionell reklam och tittarens engagemang
Kandidat-uppsats, Jönköping University/HLK, Medie- och kommunikationsvetenskapSammanfattning : Tv-reklam speglar nutidens samhälle, och dess kommunikativa strategier måste därför förändras med samtiden. Syftet med denna studie är att analysera vilka kommunikativa strategier i reklamfilm som skapar engagemang respektive ointresse enligt tv-tittarna. LÄS MER
25. Fostering mindful consumption with mindfulness training - A qualitative study of the perceived effects of mindfulness training and education on consumers decision-making and consumption behavior
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : Overconsumption has grown into one of the main planetary issues in post-modern society. Mindless consumption along with consumption in the purpose of fulfillment are argued to be two of the main underlying reasons behind this unmanageable behavior of consumers. LÄS MER