Sökning: "intervju kärnvärden"
Visar resultat 1 - 5 av 19 uppsatser innehållade orden intervju kärnvärden.
1. "Vad innebär detta för mig?" : En kvalitativ studie om anställdas uppfattning av den kommunicerade varumärkesidentiteten vid ett varumärkesbyte.
Kandidat-uppsats, Jönköping University/HLK, Medie- och kommunikationsvetenskapSammanfattning : Anställda som identifierar sig med företagets varumärkesidentitet är enligt tidigare forskning nyckeln till ett starkt varumärke. Ett varumärkesbyte innebär ett psykologiskt uppbrott där den anställda kan hamna i en identitetskris. LÄS MER
2. En grafisk profilering för Falu Ju-jutsuklubb
Kandidat-uppsats, Högskolan Dalarna/Grafisk teknologiSammanfattning : Arbetet har genomförts i samarbete med Falu Ju-jutsuklubb som var i behov av en ny grafisk profil och en hemsida. Syftet med undersökningen var att ta reda på hur den grafiska profilen och hemsidan bör utformas för att göra nuvarande medlemmar stolta över sin klubb samt locka nya medlemmar. LÄS MER
3. Framtagning av Rockmotion Films visuella identitet
Kandidat-uppsats, Högskolan Dalarna/Grafisk teknologiSammanfattning : I dagens medievardag blir rörlig bild allt mer vanligt. Fler satsar på att använda video och för de som producerar film blir det därför alltmer viktigt att kunna särskilja sig från sina konkurrenter med en visuell identitet. LÄS MER
4. Grafisk profilering av ett nystartat hälsoföretag
Kandidat-uppsats, Högskolan Dalarna/Grafisk teknologiSammanfattning : Föreliggande arbete har utförts i samarbete med det nystartade företaget Eklundens källa. Syftet med undersökningarna har varit att ta reda på hur en grafisk profil samt en användarvänlig hemsida bör framställas för att spegla företagets vision samt kärnvärden på lämpligast sätt. LÄS MER
5. Företagets kärnvärden i en grafisk profil : Utformandetav en grafisk profil till ett e-handelsföretag med afrikansk inriktning
Kandidat-uppsats, Högskolan Dalarna/Grafisk teknologiSammanfattning : Sanke är ett nystartat företag som genom sin hemsida ska sälja produkter som producerats i norra och västra Afrika. Konkurrensen mellan olika företag skapar oändliga valmöjligheter för kunden vilket blir ett problem för de företag som vill nå ut i mediebruset. LÄS MER