Sökning: "jewellery companies"

Hittade 4 uppsatser innehållade orden jewellery companies.

  1. 1. The sustainable modular jewellery box : for Pablo Joyería Relojería and Olby Design

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för ingenjörsvetenskap

    Författare :Eva Moreno Castillo; [2023]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Small shops in small villages are facing the threat of extinction, leading to the loss of traditional craftsmanship and cultural heritage. Simultaneously, the rise of fast fashion has introduced a culture of disposable products, resulting in unsustainable environmental consequences. LÄS MER

  2. 2. #IDENTITETPÅINSTAGRAM : En kvalitativ studie om hur smyckesföretag reflekterar sin identitet genom bilder på Instagram

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Företagsekonomi

    Författare :Mathilda Lundgren; Madeleine Sanchez Karlsson; [2019]
    Nyckelord :Instagram; jewellery companies; identity; visual Communication; interpretation of images; Instagram; smyckesföretag; identitet; visuell kommunikation; tolkning av bilder  ;

    Sammanfattning : Det allt mer digitaliserade samhället innebär att företag har valt att satsa på marknadsföring på sociala medier. Instagram som har blivit en mycket populär plattform för visuellt skapande och kan användas av företag för att förmedla sin identitet samt för att vinna konkurrensfördelar och marknadsandelar. LÄS MER

  3. 3. Energy Audit of Mauritian Industries

    Master-uppsats, KTH/Kraft- och värmeteknologi

    Författare :chandrasekar bootun; [2014]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Abstract Three companies namely Esko & Co Ltd, Cuttings Work Ltd and The Message Ltd were targeted for the purpose of this project study. The first one is Esko & Co Ltd. The company has diversified its production activities to produce sweets, bubble gums, chocolates, wafers and noodles both for the local market and export purposes. LÄS MER

  4. 4. Performing Shell : The relationship between surface and substance

    Master-uppsats, Ädellab/Metallformgivning

    Författare :Young geum Cho; [2012]
    Nyckelord :Identity game; commercial culture; package;

    Sammanfattning : Through my study and observation of American jewelry house Tiffany, I could notice how the iconic little blue box contains not only jewellery but also the brand’s myth. The function of the Tiffany box, goes beyond what we normally associate with packaging as wrapping of a product. LÄS MER