Sökning: "kinaesthetic learning"

Visar resultat 1 - 5 av 11 uppsatser innehållade orden kinaesthetic learning.

  1. 1. Designing for Body Awareness : Exploring the Interaction Between Screen and Participant in Pre-Recorded Online Workouts

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för konst, kultur och kommunikation (K3)

    Författare :Karin Ollermark; [2022]
    Nyckelord :Interaction design; body awareness; kinaesthetics; online workouts; movement interaction;

    Sammanfattning : This thesis explores how we might design the interaction between the screen and participant in a pre-recorded online workout to enhance body awareness. This thesis uses a user-centred design approach combined with autoethnographic research to address the challenges of pre-recorded video workouts. LÄS MER

  2. 2. THE EXPERIENTIAL QUALITIES OF KINAESTHETIC PROGRAMMING

    Master-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för kultur och samhälle (KS)

    Författare :Lenard George Swamy; [2019]
    Nyckelord :kinaesthetic programming; Interaction design; Experiential Qualities; Learning Experiences;

    Sammanfattning : Moving the body in physical space with both a conscious and a subconscious awareness on the position of the limbs is in itself an engaging experience. This element of engagement has been one of the core reasons for turning to movement based technologies and interactions in the field of education. LÄS MER

  3. 3. Danslärarkroppen som resonanslåda : en hermeneutisk fenomenologisk studie om danslärares upplevelser av att observera (sin) dansundervisning

    Master-uppsats, Stockholms konstnärliga högskola/Institutionen för danspedagogik

    Författare :Anders Frisk; [2019]
    Nyckelord :Dans; danslärare; dansundervisning; dansdidaktik; fenomenologi; kinestetisk empati; interaffektivitet; kroppslig resonans;

    Sammanfattning : Abstract Title: The dance-teacher body as a sounding board - a hermeneutic phenomenological study about dance-teachers experiences observing (their own) dance education. Author: Anders Frisk, Stockholm University of the Arts - School of Dance and Circus Language: Swedish Key words: Dance, dance teacher, dance education, dance pedagogy, phenomenology, kinaesthetic empathy, interaffectivity, bodily resonance    The aim of this study is to give insights into how dance teachers experience observing (their own) dance lessons. LÄS MER

  4. 4. Learning to play by, and from, Heart : Memoreringstekniker och inlärningsstrategier för att spela utan noter

    Master-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för konst, kommunikation och lärande

    Författare :Mathias Lundkvist; [2018]
    Nyckelord :flöjt; memorering; inlärning; accelererad inlärning; utmattningssyndrom; utmattningsdepression; återhämtning; minne; lärstilar;

    Sammanfattning : I föreliggande självstudie undersöker jag memorering på flöjt. Arbetet tar hänsyn till och jämför de passiva memoreringsmöjligheterna mellan flöjt och andra instrument. Infallsvinkeln är den från mig som flöjtist, och människa som genomgått en utmattningsdepression. LÄS MER

  5. 5. Learning about innovations: learning styles and characteristics

    L3-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för ekonomi, teknik och naturvetenskap

    Författare :Jonathan Riis; [2017]
    Nyckelord :Innovation; learning; styles; tactile; kinaesthetic; characteristics;

    Sammanfattning : Purpose - The purpose of this paper is to explore what people think is the best way to learn about innovations by different learning styles and characteristics. The paper will give answers to which learning style that people think is the best way to use when learning about innovation. LÄS MER