Sökning: "kjell Company"

Visar resultat 1 - 5 av 14 uppsatser innehållade orden kjell Company.

  1. 1. Leveraging Omnichannel Retailing for Customer Loyalty through Customer Lifetime Value: Is this the reality, or is this just fantasy?

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate School

    Författare :Karin Gåsste; Antara Islam; [2023-07-03]
    Nyckelord :customer lifetime value; customer loyalty; customer relationship management; omnichannel; online store; physical store; Swedish home and consumer electronics retail;

    Sammanfattning : Scope: Many physical store-based retail businesses are establishing online stores to provide an omnichannel experience to customers. Omnichannel contributes with an immense supply of data, whereas, the physical store complements this data with its touch and feel aspect, especially for the home and consumer electronics industry. LÄS MER

  2. 2. Försäljning av sitt livsverk : En kvalitativ studie av entreprenörers upplevelser

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhet

    Författare :Andreas Petersson; Felix Ottosson; [2023]
    Nyckelord :M A; merger; acquisition; entrepreneur; entrepreneurship; Företagsförvärv; företagsöverlåtelse; företagsförsäljning; förvärv; entreprenör; entreprenörskap;

    Sammanfattning : Titel: Försäljning av sitt livsverk - En kvalitativ studie av entreprenörers upplevelser  Ämne: Självständigt uppsatsarbete inom företagsekonomi inriktning revisor och bank, 30 hp Författare: Andreas Petersson och Felix Ottosson  Handledare: Kjell Johansson, Jur. Dr i Redovisningsrätt och Universitetslektor i Företagsekonomi  Syfte: Syftet med denna uppsats är att bidra till förståelse för vad en bolagsförsäljning kan innebära i form av för- och nackdelar för bolaget och entreprenören själv efter försäljningen samt vad som krävs för att affären ska bli lyckad. LÄS MER

  3. 3. Organisationers innovativa lösningar och samarbeten för att fortsätta kunna bedriva sina verksamheter under Covid-19-pandemin. En kvalitativ studie

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Gustaf Lorén; Tomas Steifo; [2022-02-16]
    Nyckelord :Covid-19; Innovation; Pandemi; Framgångsrik; Lösningar; Samarbete;

    Sammanfattning : Organizations whose activities are affected by the restriction laws due to covid-19 spreading, lose a large part of their incomes. It's not about circumventing the restrictions, it's about innovative solutions that allow them to continue to run their business and create value for customers without risking the spread of covid-19. LÄS MER

  4. 4. Predicting Sales with Deep Learning in a Retail Setting

    Master-uppsats, KTH/Matematisk statistik

    Författare :Victor Lundell; [2021]
    Nyckelord :applied mathematics; deep learning; neural network; sales; price; price elasticity; retail; tillämpad matematik; djupinlärning; neurala nätverk; försäljning; pris; priselasticitet; detaljhandel;

    Sammanfattning : Product pricing is an always present issue and there are a number of different traditional pricing strategies that can be applied depending on the situation. With an increasing amount of available data, as well as new improved methods to take advantage of this information, companies are presented with the opportunity to become more data driven in their decision making. LÄS MER

  5. 5. Hälsopromotion som mode. En kvalitativ studie om organisatoriska moden i sjukvården

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Rasmus Lidh; Björn Porlein; [2020-02-13]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : This study examines how Swedish healthcare organizations work with health promotion regarding their coworkers in the most modern and fashionable ways – as well as the study aims to see where the ideas behind these interventions tend to come from. The study is designed to be qualitative, where interviews with executives and HR-strategists has been made to represent the main empirical data. LÄS MER