Sökning: "klagomål Nordea"
Hittade 2 uppsatser innehållade orden klagomål Nordea.
1. Aggregerade kundmissnöjen i informationssystem – En fallstudie av Nordea Bank
Magister-uppsats, Akademin för hållbar samhälls- och teknikutvecklingSammanfattning : Abstract – “Aggregate complaints in banks MIS” Date: June 8th 2012 Level: Master thesis in Business Administration, 15 ECTS Institution: School of Sustainable development of society and technology, Mälardalen University Authors: Abdulla Ahmed Ibrahim Alexis Andersson Title: Aggregate complaints in MIS – A case study of Nordea Bank Tutor: Carl G Thunman Keywords: Aggregate, complaint, dissatisfaction, content analysis, Nordea, MIS. Purpose: The paper aims to develop a model of how Nordea Bank can monitor customer dissatisfaction through aggregated dissatisfaction analysis. LÄS MER
2. Missnöjeshantering inom banker : - En fallstudie av Nordea Bank
Magister-uppsats, Akademin för hållbar samhälls- och teknikutvecklingSammanfattning : Sammanfattning Syfte: Syftet med denna uppsats är att undersöka missnöjeshantering hos Nordea Bank. Uppsatsen undersöker hur Nordeas missnöjeshantering överensstämmer med en egen utformad modell för missnöjeshantering. LÄS MER