Sökning: "klagomålshantering SJ"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden klagomålshantering SJ.

  1. 1. Framgångsrik klagomålshantering : Förslag som förbättrar SJ:s klagomålshantering gentemot pendlare

    Kandidat-uppsats, Akademin för hållbar samhälls- och teknikutveckling

    Författare :Emma Johansson; Juan Caro Campos; Daniel Ericsson; [2011]
    Nyckelord :service recovery; complaint handling; SJ; word-of-mouth; service recovery; klagomålshantering; SJ; word-of-mouth;

    Sammanfattning : Sammanfattning Syftet med uppsatsen var att undersöka hur pendlare på sträckan Västerås – Stockholm upplever SJ:s klagomålshantering i dagsläget och hur SJ hanterar klagomål. Vidare syftade uppsatsen till att ge förslag på hur SJ kan arbeta med klagomålshantering i framtiden. LÄS MER

  2. 2. Sj, SJ gamle vän... Om du vill bli bättre måste du lyssna på dina resenärer! En studie om hur SJ kan utveckla sin klagomålshantering i samband med avregleringen på den svenska tågmarknaden

    Magister-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Pontus Larsson; Erik Svensson; [2010-04-20]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  3. 3. Kasta dig in i diskussionen - En studier om klagomålshantering i sociala medier

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Saga Larsson; Kerstin Skjefstad; Sigrid Werner; [2010]
    Nyckelord :eWOM; Customer Complaint; Customer satisfaction; Social media; Communication; Management of enterprises; Företagsledning; management; Business and Economics;

    Sammanfattning : Användandet av sociala medier ökar, allt fler använder sociala nätverktyg såsom facebook, Twitter och bloggar. Det har för många blivit en del av vardagen. Det har således blivit något vi gör dagligen - en del av vår vardagskultur. LÄS MER