Sökning: "kravspecifikation CRM"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden kravspecifikation CRM.

  1. 1. Transitioning​ to​ a new​ Customer​ Relationship​ Management​ ​System: Challenges​ and​ ​Recommendations

    Kandidat-uppsats, Malmö högskola/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)

    Författare :Per Hansson; Anton Persson; [2017]
    Nyckelord :CRM; Customer Relationship Management; Change Management; CRM Challenges; CRM Success Factors; CRM Needs; Change Management Objectives; Change Management Value; Customer Relationship Management Implementation; Customer Relationship Management Systems; CRM Efficiency; CRM Case Study;

    Sammanfattning : Abstrakt (Svenska) - Vikten av att ha effektiv hantering av kundrelationer (CRM) inom företag väger mycket, för att på ett lyckat sätt öka förståelsen och samarbeten med kunder. Företag ändrar eller uppdaterar sina CRM system för att kunna öka arbetseffektiviteten. LÄS MER

  2. 2. Krav och arkitektur för CAD/PLM-support : Med en utvärdering av fem ärendehanteringssystem

    Master-uppsats, KTH/Industriell produktion

    Författare :Johan Lindström; [2012]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Denna rapport är resultatet av ett examensarbete inom Industriell Produktion vid KTH, utfört vid Avalon PLM AB. Syftet har varit att grundligt utreda vad som krävs för att sätta upp en "first line"-support för användare till Siemens Industry Softwares produktportfölj. LÄS MER

  3. 3. Förstudie för implementering av affärssystemet Oracles tidrapporteringsmodul OTL (Oracle Time and Labor) : Kravhantering och GAP analys för tidrapporteringsprocess i Oracle EBS R12

    M1-uppsats, KTH/Skolan för informations- och kommunikationsteknik (ICT)

    Författare :Ida Johansson; Maria Örnjäger; [2012]
    Nyckelord :Time reporting; process modeling; requirements management; use case; Tidrapportering; processmodellering; kravhantering; användningsfall; GAP;

    Sammanfattning : This is a report for our thesis that was conducted as a conclusion of our bachelor degree in Business engineering at the Royal Institute of Technology (KTH). The work is done in cooperation with the firm Navigate Consulting Business Solutions AB. LÄS MER