Sökning: "kundlöften"
Hittade 2 uppsatser innehållade ordet kundlöften.
1. Försäkringskassan- En studie av hur Försäkringsutredaren gör makt genom kategorisering av kunden
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Avdelningen för etnologiSammanfattning : Syftet med den här studien är att utifrån ett maktperspektiv studera hur försäkringsutredarna på Försäkringskassan förbereder sig när de ska ringa en kund. Hur förhåller de sig till kunden utifrån de förkunskaper om kunden de redan har beroende på ålder, kön, nationell bakgrund och psykisk hälsa? Hur påverkar förkunskapen om kunden hur försäkringsutredaren kategoriserar och i förlängningen tillskriver dem olika egenskaper? Till hjälp i min analys har jag använt mig av Erwing Goffmans teori om stigma och Michael Foucaults teorier om makt. LÄS MER
2. Att få kundtjänstmedarbetare på ett tjänsteföretag att agera i enlighet med företagets varumärke
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, FöretagsekonomiSammanfattning : Problem och Syften:Det har visat sig att en vanlig orsak bakom icke framgångsrika tjänsteföretag är att företagets medarbetare inte är tillräckligt informerade om vad företaget står för vilket gör att de inte alltid levererar tjänsten på det sätt de lovat sina kunder. En av orsakerna till detta problem kan vara att företaget misslyckats med att marknadsföra sin tjänst och sitt varumärke internt. LÄS MER