Sökning: "kundmötet"
Visar resultat 16 - 20 av 52 uppsatser innehållade ordet kundmötet.
16. Motiverad – en fråga om ledarskap? : En intervjustudie kring motivation hos bankanställda
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för psykologi (PSY)Sammanfattning : Studiens syfte var att utifrån kvalitativ metod undersöka vilka faktorer som påverkade motivationen hos bankanställda inom två enheter av retailverksamheten hos en svensk bank och vilka typer av motivation som utifrån informanternas narrativ driver de bankanställda i arbetet. Resultatet utgjordes av sju teman: Det mänskliga mötet, Mål och mening, Gruppen och jag, Trygghet och förändring, Intresset för uppgiften, Värdeord som kulturbärare och Ledarens betydelse. LÄS MER
17. Varför väljer skogsägare Södra vid gallring?
Kandidat-uppsats, SLU/School for Forest ManagementSammanfattning : This report is a result of a degree projects at Skogsmästarprogrammet in Skinnskatteberg, Swedish University of Agricultural Sciences. The purpose of this report is to get a clear understanding of why forest owners choose Södra at thinning. For a better understanding, twelve forest owners have been interviewed. LÄS MER
18. "Show, don't tell" : En studie om hur fastighetsmäklarföretag arbetar med digitala medier för att skapa långsiktiga relationer
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : Fastighetsmäklarbranschen har börjat vända sig bort från den traditionella marknadskommunikationsmixen för att i allt större utsträckning marknadsföra sig på digitala kanaler. Samtidigt ökar konkurrensen på marknaden och många alternativa fastighetsbyråer har tillkommit. LÄS MER
19. Ett yrke, flera roller : En mikrosociologisk studie om en yrkesgrupps möjligheter och begränsningar i det direkta kundmötet
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för samhällsstudier (SS)Sammanfattning : This paper aim to give a new perspective to science about service worker and their difficult situation between the organization and the customer. By using Goffman´s theories about how we act and define ourselves by others I hope to give a new dimension to understand what happens in the meeting between a customer and a service-worker. LÄS MER
20. En rådgivares förtroendeskapande En studie om hur finansiella rådgivare skapar förtroende hos kunden i kundmötet
Kandidat-uppsats, Örebro universitet/Handelshögskolan vid Örebro UniversitetSammanfattning : .... LÄS MER