Sökning: "kundmötet"
Visar resultat 6 - 10 av 52 uppsatser innehållade ordet kundmötet.
6. Digitalisering ur en rådgivares perspektiv : en kvalitativ studie om rådgivarens utmaningar i det digitala kundmötet
Kandidat-uppsats, Högskolan Kristianstad/Avdelningen för ekonomiSammanfattning : Finansiell rådgivning är en tjänst som karaktäriseras av att det är en aktivitet som ett företag utför för att möta kundens behov. Interaktionen mellan den finansiella rådgivaren och kunden är därmed betydelsefull. Då en interaktion består av två parter är det även relevant att studera den finansiella rådgivarens perspektiv. LÄS MER
7. Att verka för kunden i en kris : En fallstudie i hur en del av kundmötet inom myndighetssamarbetet Starta och driva företag blev digitalt genom verksamt.se Live
Magister-uppsats,Sammanfattning : The main objective of this study was to investigate how it is possible to develop a new customer concept in the middle of a global crisis, in this case the corona pandemic. How can this be done based on the customer needs, in a very short time, and in collaboration between several different government authorities? The primary question I wanted to answer was how employees and leaders communicate in a government collaboration and how they can act and deliver quick results during a crisis. LÄS MER
8. Kundmötet, Frontlinjen och Pandemin : Effekter av social distansering
Kandidat-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för informationssystem och –teknologiSammanfattning : .... LÄS MER
9. "De tittar på min kropp" – En kvalitativ studie om bemötande av kvinnliga respektive manliga kunder i underklädesbutiker
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Sociologiska institutionen; Lunds universitet/SociologiSammanfattning : Om kvinnor i åldern 16 – 29 utgör en grupp som i stor utsträckning har arbeten som inbegriper kundkontakt samt löper större risk att utsättas för sexuella trakasserier på arbetet; vad händer då när denna kundkontakt sker i butiker där såväl miljö som produkter anspelar på sexuell attraktivitet? För att undersöka detta har fyra djupintervjuer genomfört med personer som arbetar i olika underklädesbutiker i Sverige. Den metodologiska utgångspunkten har varit influerad av grundad teori samt fenomenologi och fokus har därmed legat på de intervjuades egna upplevelser av interaktionen med kunder. LÄS MER
10. Kvalitet i kundmötet : Det strategiska arbetet med skapande och säkerställande av kvalitet i företag med hög andel deltidsanställda
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : Konkurrensen på den globala marknaden blir allt hårdare och det ställer högre krav på den kvalitet företag erbjuder sina kunder. Ett ögonblick där kunden bedömer ett företags servicekvalitet är kundmötet, där företag och kund interagerar med varandra. LÄS MER