Sökning: "kundnöjdhet undersökning frågor"

Hittade 4 uppsatser innehållade orden kundnöjdhet undersökning frågor.

  1. 1. E-handel och upprepade köp : En studie om kundlojalitet inom detaljhandeln

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för informatik (IK)

    Författare :Admir Trhanaj; Alexander To; [2018]
    Nyckelord :Informationslogistik; E-handel; Kundlojalitet; Kundnöjdhet;

    Sammanfattning : Idag kan konsumenter vara tid och platsoberoende när de ska genomföra ett köp online. Återförsäljarna måste ständigt jobba med utveckla verksamheten för att kunna ge konsumenterna bästa möjliga köpupplevelse. LÄS MER

  2. 2. Kundlojalitet : påverkande faktorer för lojalitet

    Kandidat-uppsats, Högskolan Kristianstad/Sektionen för hälsa och samhälle

    Författare :Besnik Tahiri; [2014]
    Nyckelord :bank; students; customer loyalty; customer satisfaction; trust and relationship marketing.;

    Sammanfattning : I den konkurrensutsatta bankmarknaden har det blivit viktigare att utveckla kundrelationerna då det är ett bra sätt att differentiera sig från varandra. Avsikten med studien är att förklara och analysera vilken inverkan demografiska faktorer har på lojalitet. LÄS MER

  3. 3. Kundnöjdhet på pakettjänster : en undersökning om hur olika kvalitetsfaktorer påverkar kundnöjdhet

    Kandidat-uppsats, Institutionen för ekonomi och företagande

    Författare :Greta Yanez Carrasco; Charlotte Lorenzen; [2012]
    Nyckelord :Pakettjänster; kundnöjdhet; kundtillfredsställelse; kvalitet; transportörer; transportköpare.;

    Sammanfattning : Problemdiskussion: En undersökning som har gjorts av SKI (Svenskt kvalitetsindex) visar att nöjdheten bland kunderna inte uppfylls på pakettjänster och att kundernas förväntningar inte blir tillfredsställda. Detta kan bero på att olika faktorer som paketskador, leveransförseningar eller dålig kundservice leder till att kundernas missnöje på kvaliteten och de utförda tjänsterna går ned. LÄS MER

  4. 4. Kundnöjdhet och Kundsupport: Från varumärke till nöjda kunder hos Handelsbanken

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Jens Ejheden; Marcus Larsson; [2011]
    Nyckelord :Företagsledning; management; Management of enterprises; varumärke; kvalitet; kundnöjdhet; tjänst; kundsupport; Business and Economics;

    Sammanfattning : Syfte: Syftet med denna uppsats är att studera en kundsupport för en företrädande bank. Att sedan gå djupare in i organisationens ledning och management för att studera hur deras identitet och image förs samman för att i slutändan skapa nöjda kunder. LÄS MER