Sökning: "kundrelationer och tillit."
Visar resultat 1 - 5 av 31 uppsatser innehållade orden kundrelationer och tillit..
1. Tillit redan vid första mötet? : User Experience (UX) påverkan på tillit mellan företag och kund
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Företag som arbetar aktivt med dess kundrelationer har stora möjligheter att öka sina intäkter. Genom att bibehålla 5% av sina kunder kan företagets intäkter öka med nästan 100%. LÄS MER
2. "Då får man ju känslan, de här vill inte ha kontakt med sina kunder” - En kvalitativ studie om chatbotar som formar dagens servicemöten och kundrelationer
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskapSammanfattning : .... LÄS MER
3. En unik bransch med kunden i fokus : En kvalitativ studie om relationsbyggande inom fastighetsmäklarbranschen
Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)Sammanfattning : The housing deal is one of the biggest deals made in life where a lot of money and emotions are involved. It is about a special business in which the real estate agent has an important role. The real estate profession is a profession of trust that largely is about building customer relationships. LÄS MER
4. Det digitala mötet och relationer : En kvalitativ studie om användningen av digitala möten på B2B-marknaden
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : Kontinuerlig förändring är något som representanter på företagsmarknaden ständigt behöver förhålla sig till och marknaden är under påfrestningen av att ständigt behöva anpassa sig. 2020 ställdes världen upp och ner i och med Covid-19-pandemins utbrott och distansarbete vilket har lett att digitala möten mellan företagsrepresentanter på B2B- makrnaden har blivit allt vanligare. LÄS MER
5. Långvariga relationer mellan kund och fastighetsmäklare - ur ett kundperspektiv
Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för kultur och samhälle (KS)Sammanfattning : I denna studie undersöks varför fastighetsmäklarens kund väljer att återkomma till samma fastighetsmäklare vid fler än en bostadsförsäljning. Detta har studerats genom sju semistrukturerade kvalitativa intervjuer, med kunder som valt att återkomma till samma fastighetsmäklare vid en andra bostadsaffär. LÄS MER