Sökning: "kundservice"
Visar resultat 16 - 20 av 171 uppsatser innehållade ordet kundservice.
16. Fördelar och nackdelar med Digitala assistenter : En kvalitativ studie
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för bibliotek, information, pedagogik och ITSammanfattning : Artificial Intelligence och robotar tar en allt större plats i samhället och viktiga arbeten automatiseras för att effektivisera processer. Digitala assistenter som är en AI-teknik tillämpas inom många verksamheter och underlättar många uppgifter. LÄS MER
17. Impactful Digital Transformation for Retail Employees : A Case Study
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : The rapid growth of e-commerce and omnichannel retailing is redefining the role of brick-and-mortar stores. To remain competitive, retailers should leverage digital technologies without compromising the presence of frontline workers, to meet customer expectations. LÄS MER
18. Utvärderingsmetoder med hjälp av aktivitetsteori – Användarupplevelse utvärdering av ett orderhanteringssystem
Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för informationsteknologiSammanfattning : Välutformade användarupplevelser är viktiga för att skapa bland annat olika digitala produkter och hjälpmedel som har användarens bästa i fokus. För att kunna designa något som kan uppfylla användares behov av funktionalitet, tillfredsställdhet och samtidigt driva en hållbar digital utveckling behövs en förståelse för användare och deras handlingar. LÄS MER
19. Hyresgästens syn på Outsourcing : En kvalitativ studie på den kommersiella hyresgästen
Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)Sammanfattning : Sammanfattning Outsourcing av fastighetsförvaltning är numera en helt accepterad och vanlig praktik inom fastighetsbranschen. Då hälften av samtliga fastighetstransaktioner genomfördes av utländska investerare och dessa ofta inte är väletablerade med en förvaltningsorganisation i Sverige, ser möjligheten för fortsatt ökning av outsourcing av fastighetstjänster stor ut. LÄS MER
20. Chatbotar ur ett UX-perspektiv : En undersökning i hur användarupplevelsen påverkas av chatbotar på svenska webbplatser
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för bibliotek, information, pedagogik och ITSammanfattning : Det blir mer uppenbart att många företag allt oftare väljer att använda sig av chatbotar. Främst gäller detta kundcentrerade sidor inom exempelvis e-handel där chatboten agerar som ett verktyg för att underlätta för kundtjänsten genom att kunna svara på enklare frågor. LÄS MER