Sökning: "kundservice"
Visar resultat 6 - 10 av 171 uppsatser innehållade ordet kundservice.
6. "Då får man ju känslan, de här vill inte ha kontakt med sina kunder” - En kvalitativ studie om chatbotar som formar dagens servicemöten och kundrelationer
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskapSammanfattning : .... LÄS MER
7. Can Commercially available AI services reduce costs within the media analysis industry? : A case study
Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : This bachelor thesis examines the potential advantages of implementing artificial intelligence (AI) services in the context of customer support. With the rise of chatbots utilizing Natural Language Processing (NLP), AI has recently become a widely debated topic. LÄS MER
8. HÄST : Handlingsorienterat och Ändamålsenligt Statistiksystem för Tidsbesparing
Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskapSammanfattning : Rapporten beskriver ett projektarbete i kursen TDDD96 - Kandidatprojekt i programvaruutveckling. Arbetet genomfördes under våren 2023 på Linköpings universitet. I kursenhar tio studenter inom civilingenjörsprogrammen i data- eller mjukvaruteknik framställten applikation (HÄST) åt den externa kunden Personalkollen. LÄS MER
9. Chattbotar och Kundlojalitet : En kvantitativ studie om chattbotar och kundlojalitet inom kundservice på den svenska marknaden
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/FöretagsekonomiSammanfattning : Syfte: Syftet med studien är att undersöka om och i sådana fall hur chattbotars kvaliteter och egenskaper påverkar kundlojaliteten hos kunder på den svenska marknaden. Metod: Vi har valt att genomföra en kvantitativ undersökning där datainsamlingen har skett via ett enkätformulär. LÄS MER
10. Kvalitet av användarupplevelsen från AI chatbottar inom kundservice : En studie om användarupplevelsen från ett användarperspektiv på AI chatbottars upplevda kvalitet och egenskaper för kundservice
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för samhällsvetenskaperSammanfattning : Today's digital progress highlights disruptive digital technology as a numerous impact on marketing and societies. Artificial intelligence in conjunction with chatbots creates a seamless and powerful tool for customer service. LÄS MER