Sökning: "kundtjänstmedarbetare"
Visar resultat 1 - 5 av 11 uppsatser innehållade ordet kundtjänstmedarbetare.
1. Chatbot i högre utbildning : : En tvärsnittsstudie för att undersöka studenters inställningtill att använda chatbottar i utbildningssyfte
Kandidat-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för kommunikation, kvalitetsteknik och informationssystem (2023-)Sammanfattning : Chatbot is a digital tool that, via AI technology, makescommunication between humans and technology possible.Chatbots are commonly used as, for example, digitalcustomer service assistance, but have recently also madeinroads into the education sector. LÄS MER
2. Kundtjänstmedarbetares kompetens om kundbemötande : En intervjustudie om kundtjänstmedarbetares informella lärande genom erfarenhet
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för pedagogik, didaktik och utbildningsstudierSammanfattning : Denna studie handlar om kompetensutvecklingen kring kundbemötande för medarbetare på ett svenskt internationellt företag. Kundbemötande är av betydelse för företag i anseende av marknadsvärde och konkurrens. Det är därför viktigt för företag att dess personal är kompetent när det kommer till kundhantering. LÄS MER
3. Det mobila och fysiska betalningssystemet : En kvalitativ studie om bankernas risker och säkerhetsåtgärder.
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Det var ett decennium sedan det mobila betalningssystemet utvecklades. Innan dess var det fysiska betalningssystemet som präglade det svenska samhället. Bankerna lyfter ständigt hur det mobila betalningssystemet är bekvämt och smidigt att använda medans riskerna göms i skymundan. LÄS MER
4. Personliga faktorers inverkan på vilken typ av belöningar individer motiveras av : en kvantitativ studie med fokus på försäkringsbranschen
Kandidat-uppsats, Högskolan Kristianstad/Fakulteten för ekonomiSammanfattning : Syftet med denna studie är att förklara hur personliga faktorer inverkar på vilken typ av belöningar individer motiveras av. Studien har en kvantitativ ansats där vi samlat in empiri via enkäter. Respondenterna är kundtjänstmedarbetare inom försäkringsbranschen. Studien inleds med en bakgrund, problematisering och syfte. LÄS MER
5. Minskad personalomsättning med hjälp av intern employer branding : En fallstudie om hur ett känt företag inom telekombranschen kan minska personalomsättningen av kundtjänstmedarbetare
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälleSammanfattning : A brand is one of the most important assets that an organization has. It is a complex collectionof experiences and images that belongs to the surrounding world and it can have a huge impacton the organization. Today, brands are used in various ways and in different areas. One of theseareas is employer brand. LÄS MER