Sökning: "kundupplevd kvalitet och kundlojalitet"
Hittade 2 uppsatser innehållade orden kundupplevd kvalitet och kundlojalitet.
1. Kundupplevd tjänstekvalitet- en studie om poker på Internet
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Syftet med uppsatsen är att definiera hur begreppet kvalitet ska tolkas för poker på Internet. Genom att ställa användarnas upplevda kvalitet gentemot branschens definition på kvalitet, ämnar vi att öka förståelsen för vad som betecknar en god kvalitet på en Internettjänst. LÄS MER
2. Konkurrensstrategier : En studie om konkurrensen på den svenska kontaktlinsmarknaden
Magister-uppsats, Institutionen för ekonomi och företagandeSammanfattning : Title: Strategies for competition – a study of the Swedish contact lenses market. Authors: Pernilla AArskog and Annika Lange. Background: As a market gets more mature and the competition increases, it is more important for a company to apply the right strategic perspective. LÄS MER