Sökning: "linnea bring"
Visar resultat 1 - 5 av 42 uppsatser innehållade orden linnea bring.
1. ”Att blanda saft antar jag är kemi också” : Förskollärares uppfattningar om alternativ och kompletterande kommunikation (AKK) i förskolans kemiundervisning med barn 1–3 år.
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Karlstads universitet/Fakulteten för humaniora och samhällsvetenskap (from 2013)Sammanfattning : Många barn behöver alternativ och kompletterande kommunikation (AKK) för att tillgodogöra sig undervisningen i förskolan. AKK kan därmed bidra till undervisningen av kemi, speciellt undervisning för de allra yngsta barnen. LÄS MER
2. Den praktiska bedömningen av hobby- och näringsverksamheter - En rättsfallsstudie av två sektorer
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Juridiska institutionen; Lunds universitet/Juridiska fakultetenSammanfattning : The allocation of activities to different categories has tax implications for both the individual entrepreneur and the state's tax administration and treasury. Whether an activity should be considered a hobby or a business is a question that comes down to judgement for the Swedish Tax Agency and, potentially, the courts. LÄS MER
3. Inbound Marketing och Value Co-Creation inom kultursektorn - En studie om hur kommunala kulturorganisationer i Göteborg använder sig av digitala marknadsföringsmetoder för att skapa värde med kunder
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för kulturvetenskaperSammanfattning : This bachelor thesis aims to examine the effects that innovative digital marketing strategies have on Value Co-Creation in cultural organizations. Former research suggests that Value Co Creation has positive effects on customer experiences, as well as economic growth. LÄS MER
4. AI Second that Emotion - Using Natural Language Processing to Study the Impact of Non-Stereotyped Video Advertising on Consumers’ Emotions & Online Consumer Engagement
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : This paper aims to provide a deeper understanding of the emotional and online engagement behavioral responses to non-stereotyped gender role depictions in video advertisements. The consumer response to two video ads that portray non-stereotyped gender roles by the well-known brands Gillette and Always was analyzed. LÄS MER
5. Närvaron av kvinnor – En förutsättning för hållbar utveckling?
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Statsvetenskapliga institutionenSammanfattning : Since 2018, women representation on Swedish corporate boards has been stagnant at 34 percent and it can be noted that many countries in Europe including the other Nordic countries have surpassed Sweden, who was once in the forefront. The purpose of this study is therefore to analyze if a greater representation of women on corporate boards may have an effect on Swedish listed companies’ sustainability policy. LÄS MER