Sökning: "low involvement products"

Visar resultat 1 - 5 av 80 uppsatser innehållade orden low involvement products.

  1. 1. Designing a reactive feedback feature for end-users in web-based media software

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Institutionen för tillämpad fysik och elektronik

    Författare :Jessica Dellmar; [2024]
    Nyckelord :User Feedback; End-user involvement; Usability; Design Thinking; User Experience;

    Sammanfattning : Customer feedback is essential for improving a company's products or services and increasing customer satisfaction. Despite its value, user involvement faces many challenges, such as low user motivation and feedback with missing context information. LÄS MER

  2. 2. Mikroinfluencers och produktengagemang- En kvantitativ undersökning av trovärdighetens påverkan på köpprocessen

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Ruth Landström; Oscar Syrén; Olle Wallinder; [2024]
    Nyckelord :Influencer marketing; mikroinfluencers; engagemangsnivå; trovärdighet; Business and Economics;

    Sammanfattning : Titel: Mikroinfluencers och produktengagemang: En kvantitativ undersökning av trovärdighetens påverkan på köpprocessen Seminariedatum: 2024-01-10 Ämne/Kurs: FEKH29, Examensarbete i marknadsföring på kandidatnivå, 15 högskolepoäng Författare: Ruth Landström, Oscar Syrén, Olle Wallinder Handledare: Veronika Tarnovskaya Nyckelord: Influencer marketing, mikroinfluencers, engagemangsnivå, trovärdighet Syfte: Syftet med denna studie är att, genom kvantitativ forskningsmetod, öka förståelsen för vikten av en influencers uppfattade trovärdighet beroende på influencerns storlek och den kommunicerade produktens karaktär. Frågeställning: Är den trovärdighet som mikroinfluencers besitter viktigare för hög- än lågengagemangsprodukter i samtliga steg av köpprocessen? Teoretiskt ramverk: Det teoretiska ramverket är utformat för att analysera och diskutera, men även acceptera eller förkasta de fem hypoteserna. LÄS MER

  3. 3. Understanding the Dynamics of Brand Loyalty in National team sports - A Qualitative study of brand management within professional team sports”

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate School

    Författare :William Nordlund; Mattias Johansson; [2023-07-03]
    Nyckelord :Brand Experience; Brand Communities; Brand loyalty; Sports Marketing; Sport fans;

    Sammanfattning : In previous research there has been acknowledgement about the importance of Brand loyalty in sports, where the brand experience can function as a tool to create loyalty among fans. Brand communities have proven to have positive effects on customer satisfaction and brand loyalty in sports. LÄS MER

  4. 4. Investigating Marketing Effects of Ancient Storytelling Techniques: Could Ancient Storytelling Techniques in Marketing Communications Be the Holy Grail of Marketing Needed in These Times of Failure?

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :John Örman; Arvid Özcan-Arvidsson; [2023]
    Nyckelord :Marketing Communications; Psychology in Marketing; Storytelling in Marketing; Building a StoryBrand; Donald Miller;

    Sammanfattning : The landscape of marketing is growing in competitiveness (Digital ad spend worldwide 2026. 2022), and marketers are consequently compelled to explore new ways to stand out and make their voices heard. LÄS MER

  5. 5. Gamifying sustainability : A qualitative study on how gamified services can create a sustainable purchase behaviour among women.

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Företagsekonomi

    Författare :Marcus Rundlöf; Victoria Öberg; [2023]
    Nyckelord :Consumer behavour; Marketing;

    Sammanfattning : Gamification, defined as the application of game elements in a non-game environment,has in recent years gained significant influence as a favourable marketing strategy. Gamified services can be found in a variety of markets, ranging from education to wellness, and have the ability to transform low involvement purchases into high ones. LÄS MER