Sökning: "mäta kundbemötande"
Hittade 3 uppsatser innehållade orden mäta kundbemötande.
1. Personlig service i köp- och säljprocessen
M1-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen TextilhögskolanSammanfattning : Utöver de varor en modebutik erbjuder kunden är personlig service en viktig del av erbjudandet. En ökad konkurrens mellan företag kräver att de utvecklar sig inom personlig service för att kunna skilja sig från konkurrenterna. LÄS MER
2. titel : Fast fashion och kundbemötande – Vad är viktigt i kundbemötandet för Gina Tricot?
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen Handels- och IT-högskolanSammanfattning : Inom modebranschen växer konkurrensen sig allt större och fler modeföretag satsar på fast fashion som konkurrensstrategi. Konsumenterna har idag ett starkare modeintresse än någonsin vilket gör att företagen genom korta ledtider kan ta fram moderiktiga produkter till ett lågt pris för att tillfredsställa konsumenternas efterfråga. LÄS MER
3. Värdet av kompetensutveckling : En analys av SATS GETIN-utbildning med fokus på dess kompetensmål och ekonomiska påverkan
Kandidat-uppsats, Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Att mäta och värdera kompetensutveckling på företag blir en allt vanligare företeelse även om det fortfarande inte är allmänt vedertaget. SATS Sports Club AB är ett företag på den Skandinaviska träningsmarknaden. Det är ett utbildningsorienterat företag men gör själv inte någon uppföljning på sina utbildningar. LÄS MER