Sökning: "mäta kundbemötande"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden mäta kundbemötande.

  1. 1. Personlig service i köp- och säljprocessen

    M1-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen Textilhögskolan

    Författare :MOA HEDBERG; PAULINE GUSTAFSSON; [2013]
    Nyckelord :Modebutik; service; personlig service; servicekvalitet; kundmöte; servicepolicy; köpprocessen; kundbemötande;

    Sammanfattning : Utöver de varor en modebutik erbjuder kunden är personlig service en viktig del av erbjudandet. En ökad konkurrens mellan företag kräver att de utvecklar sig inom personlig service för att kunna skilja sig från konkurrenterna. LÄS MER

  2. 2. titel : Fast fashion och kundbemötande – Vad är viktigt i kundbemötandet för Gina Tricot?

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen Handels- och IT-högskolan

    Författare :Elinor Granath; Chee Jason; [2012]
    Nyckelord :Servicekvalitet; Service quality; Customer service; Snabbt mode; Fast fashion; Kundbemötande;

    Sammanfattning : Inom modebranschen växer konkurrensen sig allt större och fler modeföretag satsar på fast fashion som konkurrensstrategi. Konsumenterna har idag ett starkare modeintresse än någonsin vilket gör att företagen genom korta ledtider kan ta fram moderiktiga produkter till ett lågt pris för att tillfredsställa konsumenternas efterfråga. LÄS MER

  3. 3. Värdet av kompetensutveckling : En analys av SATS GETIN-utbildning med fokus på dess kompetensmål och ekonomiska påverkan

    Kandidat-uppsats, Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Victor Ringblom; August Söderlund Sveds; [2009]
    Nyckelord :kompetens; kompetensutveckling; träning; utbildning; utvärdering; mätning;

    Sammanfattning : Att mäta och värdera kompetensutveckling på företag blir en allt vanligare företeelse även om det fortfarande inte är allmänt vedertaget. SATS Sports Club AB är ett företag på den Skandinaviska träningsmarknaden. Det är ett utbildningsorienterat företag men gör själv inte någon uppföljning på sina utbildningar. LÄS MER