Sökning: "main sponsor"
Visar resultat 16 - 20 av 68 uppsatser innehållade orden main sponsor.
16. Det som händer på Tele2 stannar på Tele2, eller? - En kvantitativ studie kring sponsorskaps effekter avseende anti-brand communities, bojkott, word-of-mouth samt köpintention baserat på kontext.
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : In 2020, Zlatan Ibrahimovic joined Hammarby IF as a partner, which has caused outrage among Malmö FF supporters who proceeded to talk negatively about him on social media and destroying his statue outside of Malmö FF's home stadium. Likewise, when the beverage company Spendrups announced a sponsorship of Hammarby IF, the main supporter group of close rivals, Djurgårdens IF called out for a boycott of Spendrups products. LÄS MER
17. Why is a spectator’s eye caught? : A qualitative study exploring Sponsorship Communication in an Entertainment Event context
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : Background: Sponsorships are a way for brands to communicate with their observers at entertainment events. Sponsorship cues, event context, and consumer/sponsor relationships are important to be aware of in order to create impacting sponsorship communication. LÄS MER
18. Customer perceptions of equipment rental : services for a circular economy
Master-uppsats, SLU/Dept. of Forest EconomicsSammanfattning : Sustainability, consumption, and management of finite resources has become a global topic of discussion. Circular economy [CE] is presented in FN´s global goals agenda 2030 as an alternative model of consumption and a solution to move away from unsustainable development. LÄS MER
19. Sponsorship for Women in Motorsport : A Study about which Criteria that Attracts Companies to Sponsor Women in Motorsport
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälleSammanfattning : A sponsorship within sports can be based on different criteria depending on what type of company you ask. Thus, it is important for the athletes to be able to present the most attractive criteria within their sponsorship proposals. LÄS MER
20. Sponsring av idrottsevenemang som ett internt verktyg : En kvalitativ studie om hur Vasaloppets huvudsponsorer använder sponsring internt för att påverka de anställdas arbetsmotivation
Kandidat-uppsats, Högskolan Dalarna/FöretagsekonomiSammanfattning : Sponsring av idrottsevenemang innefattar ett ömsesidigt utbyte mellan sponsorn och idrottsevenemanget vilket gör att sponsring blir aktuellt både i idrottsvärlden och företagsvärlden. Företag som sponsrar idrottsevenemang kan arbeta med sponsringen både externt och internt. LÄS MER