Sökning: "management team development"

Visar resultat 1 - 5 av 468 uppsatser innehållade orden management team development.

  1. 1. Designing a reactive feedback feature for end-users in web-based media software

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Institutionen för tillämpad fysik och elektronik

    Författare :Jessica Dellmar; [2024]
    Nyckelord :User Feedback; End-user involvement; Usability; Design Thinking; User Experience;

    Sammanfattning : Customer feedback is essential for improving a company's products or services and increasing customer satisfaction. Despite its value, user involvement faces many challenges, such as low user motivation and feedback with missing context information. LÄS MER

  2. 2. Harmony in Hierarchy - A qualitative investigation of TMT impact on organizational performance of startups

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledning

    Författare :Gustav Dennelind; Thea-Marie Asselhoven; [2024]
    Nyckelord :Composition; Entrepreneurship; Performance; Effectiveness; Team Dynamics;

    Sammanfattning : Entrepreneurship is vital to economic and societal development, prompting an investigation into the success factors of entrepreneurial ventures. Research underscores the importance of founding teams to startups, citing the multiple ways top management teams and its members influence organizational outcomes. LÄS MER

  3. 3. Framgångsrik implementering av ny teknik och AI : En kvalitativ undersökning av svenska myndigheters effektiviseringsarbeten med chattbots i kundtjänsten

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Uppsala universitet/Avdelningen för systemteknik

    Författare :Maja Markiewicz; [2023]
    Nyckelord :Chatbot; Socioteknisk systemdesign; Innovationer; Implementering; Organisatorisk tröghet; Förändringsledning;

    Sammanfattning : The following thesis investigates how Transportstyrelsen, a Swedish authority, can use chatbots in their customer service to increase effectivity, save resources and be more available to their customers. Therefore, this report aims to map the effects a chatbot-implementation would have on Transportstyrelsen’s business and what technical and organisational factors that contribute to a successful implementation of the chatbot. LÄS MER

  4. 4. Stakeholder Behaviour and Management During the Course of a Project : A Case Study on Green Energy Project Operation

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Industriell teknik

    Författare :Yuzhou Fang; [2023]
    Nyckelord :project management; stakeholder management; SM; engineering equipment procurement; stakeholder salience; stakeholder inclusion;

    Sammanfattning : Project stakeholder management (SM) as one of the building blocks for project management theory has been studied by many scholars, and a lot of theoretical frameworks are developed to analyse relevant stakeholders based on different groups of attributes to formulate appropriate expectation managing strategies. Nevertheless, contemporary research rarely describes the dynamic change of stakeholder relationship during the course of a project and mainly focuses on public-private partnership projects where the relationships are complex and some external stakeholders can be threatening to project goals. LÄS MER

  5. 5. Sjuksköterskors upplevelser av att vårda barn och ungdomar med smärta inom postoperativ vård : En systematisk litteraturöversikt

    Magister-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för vård, arbetsliv och välfärd

    Författare :Adam Vestin; Erik Storm; [2023]
    Nyckelord :Postoperative pain; nurse; experience; child; adolescent; Postoperativ smärta; sjuksköterskor; upplevelse; barn; ungdomar;

    Sammanfattning : Barn och ungdomar har rätt till en god hälso- och sjukvård som bygger på evidens. I rollen som anestesisjuksköterska innefattas det flera utmanande beslut för att behandla postoperativ smärta. Vården är komplext då det är flera aspekter som behöver tas i beaktning. LÄS MER