Sökning: "marketing communications"
Visar resultat 16 - 20 av 326 uppsatser innehållade orden marketing communications.
16. Inclusive marketing : A study of Swedish female consumers’ perceptions of inclusive advertisements in the fashion industry
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : In the last decades we have seen an increase of inclusive marketing, partly because of an increase of consumer awareness and expectations. But it can be hard to succeed with inclusive marketing, and previous research shows that many companies have been accused of CSR- washing, forced diversity, etc. LÄS MER
17. Myten om Åre : En semiotisk multimodal textanalys av platsvarumärket Åre
Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Institutionen för geografi, medier och kommunikation (from 2013)Sammanfattning : I egenskap av att vara en av Sveriges största turistorter lockar Åre cirka en miljon besökare per år. För många handlar orten om skidåkning och turismen bidrar med många jobbmöjligheter till den jämtländska byn som ofta beskrivs som lilla Stockholm. LÄS MER
18. Digitala marknadskommunikationer i startup-företag : En kvalitativ studie om hur startup-företag i södra Sverige använder digitala marknadskommunikationer för att stärka relationen till intressenter.
Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhetSammanfattning : Abstract Title: Digital marketing communications in startup companies Author: Jacob Petersson Supervisor: Olga Rauhut Kompaniets Keywords: Startup companies, digital marketing, media channels, brand, stakeholders. Problem formulation: What marketing communication do startup companies use today in digital forums and how important is it for the relationship with the stakeholders? Purpose: The study will investigate digital marketing communications for startup companies in southern Sweden. LÄS MER
19. A non-smoking future?
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för redovisning och finansieringSammanfattning : Tobacco companies have long been subject to criticism for their production and marketing of tobacco products. However, in recent times tobacco companies themselves champion a "smoke-free" future, a change of narrative that is thought to be driven by the shift in products they are selling. LÄS MER
20. Instagram och länsmuseerna : En undersökning av de svenska länsmuseernas användande av Instagram
Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för ABMSammanfattning : This study examines the use of Instagram by the Swedish County Museums through the perspective of museum professionals in charge of the museums’ Instagram accounts. The purpose of the study is to find out how and why the Swedish County Museums use Instagram. LÄS MER