Sökning: "marketing fair trade"
Visar resultat 1 - 5 av 31 uppsatser innehållade orden marketing fair trade.
1. Utveckling och konstruktion avmöbler till en mässmonter : Ett projekt där ett antal inredningsartiklar gjorda av pappersreglar har formgivits och konstruerats
Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Fakulteten för hälsa, natur- och teknikvetenskap (from 2013)Sammanfattning : This report presents a project focused on designing and developing interior items for a trade fair booth, where the items are constructed using paper struts. These interior items are intended to showcase and promote the paper struts as a product and the company's brand. LÄS MER
2. Svenska aktiebolags redovisning av lojalitetsprogram och IFRS 15 inverkan på redovisningen
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhetSammanfattning : Background: The prevalence of loyalty programs used to attract and keep customers loyal to the company by making return purchases has increased in the marketing strategy used by more and more companies. It is in the nature of a wide variety of loyalty programs to offer consumers benefits in the future causing a liability for the offering business. LÄS MER
3. An approach to increase Perceived Consumer Effectiveness : Investigating the effect of Just-World Belief and empowering statements on PCE
Master-uppsats, Linköpings universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : Consumers demand for sustainable and ethical products; products that protect the environment as well protect the well-being of workers in every way. Ethical products are a part of sustainability development where companies are obliged to follow guidelines and provide workers with good daily wages and various possibilities to enhance their life. LÄS MER
4. The meeting of generation D and fairtrade companies : A study on the consumption behaviour of young swedish women and their characteristics
Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Företagsekonomi; Linköpings universitet/Filosofiska fakultetenSammanfattning : Young people, born in the 1990s, are pictured by the society as individuals who are connected and who tend to put their physical moments besides. Only a few studies have been carried out to understand how they feel and why they act as they do. LÄS MER
5. Marknadsföring i etiska företag : en fallstudie av The Smiling Group AB
Kandidat-uppsats, SLU/Dept. of EconomicsSammanfattning : Marknadsföring är viktigt för att kommunicera hur ett företag skapar och kan leverera värde. Ett vanligt sätt för företag att marknadsföra sig är genom 4P-modellen där fokus ligger på produkt, pris, plats och påverkan. Ett annat sätt för företag att kommunicera sitt värde är genom olika märkningar. LÄS MER