Sökning: "marketing management thesis title"
Visar resultat 1 - 5 av 80 uppsatser innehållade orden marketing management thesis title.
1. Ansvarsförvirringen - Vem bär ansvaret för arbetet med employer branding? : En kvalitativ studie som belyser organisationers ansvarsfördelning i arbetet med employer branding och att attrahera rätt kandidater
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för management (MAN)Sammanfattning : Författare: Agnes Asp & Johanna Müller Datum: 2023-05-23 Nivå: Kandidatuppsats, företagsekonomi & organisation, 15 HP Handledare: Annika Schilling Examinator: Mikael Lundgren Titel: Ansvarsförvirringen - Vem bär ansvaret för arbetet med employer branding? - En kvalitativ studie som belyser organisationers ansvarsfördelning i arbetet med employer branding och att attrahera rätt kandidater. Syfte: Syftet med studien är att bidra med förståelse för hur ansvarsfördelningen görs i organisationer när det kommer till employer branding (EB) och vilken roll fördelningen har i de utmaningar som uppkommer kring att skapa en attraktion hos de rätta kandidaterna för att vilja bli anställda hos en organisation. LÄS MER
2. The Implementation of a Sustainable Corporate Brand: How to Implement a Sustainable Corporate Brand by the Management of a Retail Organization Through Rebranding
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Title: The Implementation of a Sustainable Corporate Brand: How to Implement a Sustainable Corporate Brand by Management of a Retail Organization Through Rebranding Date of the Seminar: 2nd of June 2023 Course: BUSN39 Degree Project in Global Marketing Authors: Henriette Grønlund Christensen and Julie Melchior Eide Supervisor: Veronika Tarnovskaya Keywords: Sustainability, corporate branding, corporate rebranding, internal corporate rebranding, strategy as practise, sustainable corporate brands Purpose: The purpose of this thesis is to understand how a sustainable corporate brand is implemented by management of a retail organization through rebranding. Therefore, the thesis relates corporate rebranding to sustainability with the aim to understand the process from going from a corporate brand to a sustainable corporate brand. LÄS MER
3. Jakten på kompetens : En fallstudie om det strategiska HRM-arbetet i el-och energibranschen
Magister-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : Datum: 2023-05-29 Nivå: Magisteruppsats Företagsekonomi, 15 hp Akademi: Akademin för Ekonomi, Samhälle och Teknik, Mälardalens Universitet Författare: Hennström Moa (99/02/24) Ohrlander David (97/08/10) Titel: Jakten på kompetens - En fallstudie om det strategiska HRM-arbetet i el-och energibranschen. Handledare: Magnus Linderström Nyckelord: Talent Management, Talang, HRM system, Strategisk HRM, Kompetensförsörjning, Kompetensutveckling, Skills gap. LÄS MER
4. Utilization of AI in Digital Marketing : An empirical study of Artificial Intelligence and the impact of effectiveness, ethics and regulations.
Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : Date: 2023-05-30 Level: Bachelor thesis in Business Administration, 15 cr Institution: School of Business, Society & Engineering, Mälardalen University Authors: Belinda Sundqvist Jerar Ohanisian Shaafi Osman Ali 00/09/08 97/09/03 99/02/05 Title: Utilization & impact of AI in digital marketing Examinator: Magnus Linderström Supervisor: Stylianos Papaioannou Keywords: Artificial intelligence (AI), Digital marketing, Search engine optimization (SEO), Customer relationship management (CRM), Gathered data, Ethics, Effectiveness, Regulation Research question: How do businesses utilize AI and how does it impact digital marketing? Purpose: The purpose of this study is to examine how organizations use artificial intelligence (AI) technology in their digital marketing, and how this affects their efforts to communicate digitally. This in conjunction with any repercussions regarding ethical and legal concerns, that may occur through the utilization of AI. LÄS MER
5. Convicted marketing content containing sexual depiction : An empirical study of social media platforms after a scandal's occurrence
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhetSammanfattning : Title: Marketing content containing sexual depiction.- An empirical study of social media platforms after a scandal's occurrence. LÄS MER